tænker i over hvad i spiser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

Åh hvor jeg dog kender det alt for godt! 

Jeg kan spise en masse slik, og så bagefter sidder jeg og mærker på mine lår om de er blevet større. Hvis jeg har spist sundt hele dagen, og så ødelægger det med slik om aften så begynder jeg "åh nej, har jeg taget på", "jeg skal altså også op og træne imorgen" og "skat, skal vi ikke spise sundt fra imorgen af?". Det skal lige siges at min kæreste er ved at være godt træt af mig, men jeg kan bare ikke gøre for det  og især fordi jeg er gravid, og derfor skal tage på.

Jeg føler nogen gange at det er sygt, men ved ikke hvordan jeg skal stoppe.

Men du får en kæmpe  krammer herfra.

min kæreste er også træt af mig når vi skal have ude mad for kan tage meget lang tid om at vælge da jeg helst vil have det man mindst tager på af og andre dage skovler jeg usunde sager indjeg er desværre begyndt at kigge på indholdet i alt jeg spiser når der fik du lige 300 kcal der røg lige 200 alså det driver en til vanvid men er jo ikke så syg da jeg ikke taber mig eller vil tabe mig jeg vil desværre bare kontrollere alt hvad jeg spiser.desværre er jeg alt for glad for junk og is og chips... det får vi hver eneste uge.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

min kæreste er også træt af mig når vi skal have ude mad for kan tage meget lang tid om at vælge da jeg helst vil have det man mindst tager på af og andre dage skovler jeg usunde sager indjeg er desværre begyndt at kigge på indholdet i alt jeg spiser når der fik du lige 300 kcal der røg lige 200 alså det driver en til vanvid men er jo ikke så syg da jeg ikke taber mig eller vil tabe mig jeg vil desværre bare kontrollere alt hvad jeg spiser.desværre er jeg alt for glad for junk og is og chips... det får vi hver eneste uge.. 

Det er heller ikke sjovt at skulle kontrollere alt hvad man indtager  Jeg er heller ikke syg, da jeg heller ikke er så slem at jeg taber mig, men det værste er at min kæreste ikke kan holde ud at hører på mig. Jeg er også alt for glad for usund mad, til at kunne blive syg af det. Men det er bare irriterende at have det sådan. For som du siger, er det svært at tage ud og spise, fordi man helst vil have det sundeste, og skal sidde og tjekke det hele igennem 

Er du gravid nu, hvis jeg må spørge? 

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Jeg tror du er på lidt gale veje, hvis du føler du skal "udligne" senere på dagen, hvis du har spist noget usundt. Det lyder ikke som et heeeelt afslappet forhold til mad, især ikke når du har haft problemer tidligere.

Jeg tænker over hvad jeg spiser, forstået på den måde at jeg gerne vil leve sundt og forholdsvis fedtfattigt, men føler aldrig at jeg skal "straffe" mig selv eller spise mindre senere på dagen, hvis jeg har spist noget usundt. Jeg tænker nok nærmere at det skal være et gennemsnit, der udligner sig over tid. Jeg kan godt spise lidt sundere i en periode, hvis jeg lige har spist løs i fjorten dages juleferie og den slags, men ellers prøver jeg bare at ramme et rimelig sundt gennemsnit over tid. 

Anmeld

17. april 2012

.....

Jeg tænker slet ikke over hvad jeg spiser, jeg vil bare gerne tage på, det kunne ikke skade   Men i nogen perioder hvis jeg har spist rigtig meget usundt, så bliver jeg helt træt af det, og får så spist en del salater osv

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

Det er heller ikke sjovt at skulle kontrollere alt hvad man indtager  Jeg er heller ikke syg, da jeg heller ikke er så slem at jeg taber mig, men det værste er at min kæreste ikke kan holde ud at hører på mig. Jeg er også alt for glad for usund mad, til at kunne blive syg af det. Men det er bare irriterende at have det sådan. For som du siger, er det svært at tage ud og spise, fordi man helst vil have det sundeste, og skal sidde og tjekke det hele igennem 

Er du gravid nu, hvis jeg må spørge? 

jeg er ikke gravid ja det er ikke altid nemt for mændene og høre på kvinderne

Anmeld

17. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

jeg er ikke gravid ja det er ikke altid nemt for mændene og høre på kvinderne

Når okay  og nej, de er så sarte  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.