Anonym skriver:
jeg kan ikke dyrke motion vis jeg får pulsen for højt op besvimer jeg. jeg går ture osv. nej ved godt 1 kage ikke skader men når man spiser som jeg ved ikke hvad så skader det. jeg ved ikke hvor normalen af mængde mad ligger. folk siger jeg æder men alligevel er jeg sulten konstant. (jeg er ikke gravid)og men jeg er normalvægtig. nogen som kunne komme med en alm dags kost for jer selv.som eksempel?
Hvis du føler at du er sulten konstant, så SPIS konstant. Forstå mig ret, det er bedre at spise mange små måltider end kun 2-3 store måltider. Det handler bare om at spise det RIGTIGE, altså noget der mætter.
Til morgenmad kunne det fx være havregrød/havregryn med mælk. Til formiddag en grovbolle og et æble/gulerod/banan osv. Til frokost et par rugbrødsmadder eller en pastasalat med fuldkornspasta. Til eftermiddag fx 2 stykker knækbrød med ost/kødpålæg. Og til aftensmad kan det jo egentlig være hvad som helst

Sådan spiser jeg (næsten) selv, fordi min datter skal have mange små måltider også, så der laver jeg også lidt til mig selv. Og det gør, at jeg ikke er monstersulten ved aftensmaden, og derfor ikke propper mig - for hvis man intet spiser hele dagen for derefter at æde vildt af aftensmaden, så er det man tager på.
Anmeld