Vi har væltet et "lille" træ i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. april 2009

Plysbjørnen

Hjemme i min fars have... Er sikker på at der ikke findes noget træ der har været mere besværligt at vælte...

For selfølgelig var far kommet i tanke om at der skulle væltes et 10 meter højt træ, som stod nok ½ meter fra et drivhus og 1 meter fra naboens stakit.... Og det skulle jo helt gerne ske uden at smadre både stakit og drivhus...

Som sagt så gjort... Nej så nemt er det heller ikke... Som Kai siger det ser så forbandet nemt ud når de professionelle gør det...

Det kostede tre bredder i stakittet og et glas i drivhuset da den ene "gren" smuttede den forkerte vej, størrelses mæssigt ville jeg helt kalde den en stamme, men der var 5 stk af den størrelse...

Kai fik en del blå mærker på det ene lår da en anden gren smuttede og killede hans ben fast mellem stammerne og grenen... Det var godt den ikke ramte 10 cm højere oppe...

Og jeg fik hvad der mest af alt minder om en flyve tur da en af stammerne blev soppet i stykker mens den stod lænet op af et andet træ... Og mine 90 kgs dødvægt var altså ikke nok til at holde den...

Nå det var lige en lille beretning om vores dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.