Datter på13 mdr får stadig arp råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Leneur

Denisep skriver:

Okay tror jeg må prøve den så er den meget hård mod deres hud? Mere fordi hun har et stort ar i hovedbunden efter fødslen

Jeg brugte også vaselinetricket natten over og nulrede det af med en tandbørste og det virkede ret godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Clisolka

chael skriver:

Smør området med arp ind i et tykt lag vaseline.

Giv en bomulds hue på, natten over og red ud med en tættekam dagen efter, grundigt. Vask og tør

Du kan også nøjes med at lade barnet sove en middagslur, bare det lige får lov at sidde et par timer.

Vaseline er noget der virker  Vi gjorde det samme med Isabella som spæd, og har aldrig set det igen 

Anmeld

16. april 2012

Pinkrose

Leneur skriver:

Jeg brugte også vaselinetricket natten over og nulrede det af med en tandbørste og det virkede ret godt.

Men mener bare at jeg engang læste at vaselins ikk må tørre ind? Hvordan undgår man lige det

Anmeld

16. april 2012

morbibi

Denisep skriver:

Hej jeg har en skøn lille pige på nu 13 mdr.
Og hun får altså stadig arp i hovedbunden
På trods af at når hun er i bad får olie glidet ind i hovedbunden og redt igennem med tætkam.

Nogle der har nogle gode råd ?

Jeg har også brugt speciel shampoo som sasha, men blev anbefalet af min læge, at bruge head and shoulders - den almindelige - og massere godt i hovedbunden. Og der har intet været siden på nogle af mine børn

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Denisep skriver:

Hej jeg har en skøn lille pige på nu 13 mdr.
Og hun får altså stadig arp i hovedbunden
På trods af at når hun er i bad får olie glidet ind i hovedbunden og redt igennem med tætkam.

Nogle der har nogle gode råd ?

Sasha Shampoo som flere skriver... 

Det virkede perfekt på min den store da hun havde det.... 

Anmeld

17. april 2012

Leneur

Denisep skriver:

Men mener bare at jeg engang læste at vaselins ikk må tørre ind? Hvordan undgår man lige det

Ved at smøre et ordentligt læg på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.