Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
_-Kathrine-_ skriver: Han er simpelten så smækker lækker!!Mega sejt billede hvor han sidder i sofaen - han ser meget afslappet ud
Han er simpelten så smækker lækker!!Mega sejt billede hvor han sidder i sofaen - han ser meget afslappet ud
Tak smukke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh den gode skønne Oscar
Endnu engang en super god samling billeder af din lækre lille mand.
(Smart med fjernsynet i den højde. Hvordan fungere det når man sidder i sofaen. Er det noget man bliver træt af i længden.? )
Nettemor skriver: Årh den gode skønne Oscar Endnu engang en super god samling billeder af din lækre lille mand. (Smart med fjernsynet i den højde. Hvordan fungere det når man sidder i sofaen. Er det noget man bliver træt af i længden.? )
Tak søde
Nej overhovedet ikke .. Sofaen står jo et stykke væk .. Så man skal ikke kigge op eller noget .. Det rigtig smart
morethanperfect skriver: Tak søde Nej overhovedet ikke .. Sofaen står jo et stykke væk .. Så man skal ikke kigge op eller noget .. Det rigtig smart
Kan godt være det er noget vi skal overveje når vi skal skifte sofaen ud Så kommer der jo pludselig lidt flere muligheder..
Nettemor skriver: Kan godt være det er noget vi skal overveje når vi skal skifte sofaen ud Så kommer der jo pludselig lidt flere muligheder..
Det er rigtig smart .. Og Oscar kunne jo ikke lade det være før ..Nu kan han både se fjernsyn når han er henne ved sit legetøj og han sidder i sofaen .. Det er virkelig smart
morethanperfect skriver: Det er rigtig smart .. Og Oscar kunne jo ikke lade det være før ..Nu kan han både se fjernsyn når han er henne ved sit legetøj og han sidder i sofaen .. Det er virkelig smart
Det er da helt klart noget vi skal overveje Har nemlig en meget aflang stue men 2 store vinduer og brændeovn i midten så det er lidt begrænset med indretningsmuligheder Eller i hvert fald min fantasi til det
Nettemor skriver: Det er da helt klart noget vi skal overveje Har nemlig en meget aflang stue men 2 store vinduer og brændeovn i midten så det er lidt begrænset med indretningsmuligheder Eller i hvert fald min fantasi til det
Ligesom os
Vi har bare virkelig mange vinduer !! Og kan ik rigtig gøre det på andre måder end dette .. Hehe ..
morethanperfect skriver: Ligesom os Vi har bare virkelig mange vinduer !! Og kan ik rigtig gøre det på andre måder end dette .. Hehe ..
Så var det jo bare en super god ide I fik
Nettemor skriver: Så var det jo bare en super god ide I fik
Det var MIN idé
morethanperfect skriver: Det var MIN idé
Så er DU sej !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128