Hey, nordjydepiger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. april 2009

linemus

Jeg har tænkt (ja ja) om vi ikke skulle mødes med hinanden og hinandens børn? Det kunne være rigtig skægt nu, hvor de er blevet så store, og jeg vil da heller ikke have noget imod at se jer igen Vi kan være her eller i Nr.Sundby - det er et fedt for mig. Er I klar?

Line - ved godt at der er indlæg om et babymøde, men det her er bare en bonus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

Kaufie

Det kunne da være hyggeligt - og vi kunne såmænd godt være her hvis vi kan finde en dato...

Anmeld

11. april 2009

Tynen

Okay, lukket fest alligevel...

Anmeld

11. april 2009

linemus

Tynen skriver:

Okay, lukket fest alligevel...

Nå, så vågnede du op, hva'? Hvad bliver det til med overvejelserne om at huse os alle i viborg? Men I må da hjertens gerne komme herop til os. Jeg troede bare I var for dovne dernede...

Anmeld

11. april 2009

Loggidut

ja jeg er med...også lige på en studs...hvis vi kan få tid og dato til at passe ind!
Jeg stemmer for vi skal op og se din knaldhytte den her gang...er jeg ikke bare flink?

Anmeld

11. april 2009

Tynen

linemus skriver:

Nå, så vågnede du op, hva'? Hvad bliver det til med overvejelserne om at huse os alle i viborg? Men I må da hjertens gerne komme herop til os. Jeg troede bare I var for dovne dernede...

Okay
Jeg svarer i den anden tråd nu...

Anmeld

11. april 2009

linemus

Loggidut skriver:

ja jeg er med...også lige på en studs...hvis vi kan få tid og dato til at passe ind!
Jeg stemmer for vi skal op og se din knaldhytte den her gang...er jeg ikke bare flink?

Jamen, den er jeg helt med på. Jeg er også i fuld gang med at gøre huset besøgsvenligt, så I kan bare komme an. Bortset fra søndag d.19/4 har jeg intet på kalenderen den næste 1,5 måned (endnu). Hvad med jer?

Anmeld

11. april 2009

Nadi

Kan man nå at skifte postnummer??

Anmeld

11. april 2009

Loggidut

lørdag den 18. er jeg optaget...og igen den...bum bum 25/4 er jeg optaget, ellers skal jeg vist ikke det vilde...

Anmeld

11. april 2009

Kaufie

D. 18 skal vi til fest - så den dato og den. 19 er vist ikke i spil for nogen.....

Ellers ingen planer foreløbig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.