Skrammer, skrammer, skrammer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. april 2009

Tynen

FUCK! Jeg glæder mig til Stella skal i DP igen.. Så slipper hun da for at "komme galt afsted" hver dag

Ved ikke hvad der sker men hendes ben er nærmest brune af blå mærker pga. hendes daglige styrt på scooteren, i forgårs blev hun gynget ned af et barn fra MGén og fik en bule i panden, igår klemte hun fingeren under en dør og den er nu helt hævet, rød og tror neglen falder af (Gør man noget ved sådan en finger, by the way??!) og idag tog hun så lige terassedøren på hovedet ud og slog begge knæer og har fået ridset kinden.

JESUS!!
Sidder rystende nervøs herude.. Er så bange for at Kåre Sand lugter lunter og står klar med filmholdet

Er vi de eneste med et bulet barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

Rasmine

Nope, Rasmus er også en kæmpe klumoedumpe.
Har en bule i hver side af panden (små horn faktisk )
En skramme i hagen, han faldt foran zebraerne igår, af bare vildskab og iver over at sige Iiih Iiiih...
Idag fik han så lige et (lege)bondegårdstag i hovedet af Mille, som mente han terroriserede hende.
Han falder en mill. gange om dagen, løber så stærkt efter bolden, at han ikke ænser køkkenskabe eller havemøbler... DING!!!!
Han knalder konstant hovedet ind i diverse håndvaske, bordkanter, eller hovedet op i ting, når han har kravlet rundt på gulvet efter noget.

Arhmen, jeg kan blive ved.
Hans ben er btw også helt brune, også på ryggen hvor rygsøjlen stikker ud, du ved, når man bukker sig sammen...
Venter bare på han skal brække en arm eller lign, for han er dælme en motorik tumpe for tiden.

Anmeld

11. april 2009

Tynen

Mebach skriver:

Nope, Rasmus er også en kæmpe klumoedumpe.
Har en bule i hver side af panden (små horn faktisk )
En skramme i hagen, han faldt foran zebraerne igår, af bare vildskab og iver over at sige Iiih Iiiih...
Idag fik han så lige et (lege)bondegårdstag i hovedet af Mille, som mente han terroriserede hende.
Han falder en mill. gange om dagen, løber så stærkt efter bolden, at han ikke ænser køkkenskabe eller havemøbler... DING!!!!
Han knalder konstant hovedet ind i diverse håndvaske, bordkanter, eller hovedet op i ting, når han har kravlet rundt på gulvet efter noget.

Arhmen, jeg kan blive ved.
Hans ben er btw også helt brune, også på ryggen hvor rygsøjlen stikker ud, du ved, når man bukker sig sammen...
Venter bare på han skal brække en arm eller lign, for han er dælme en motorik tumpe for tiden.

OMG!!
Det er jo Stella 2 det der..

Hun ser overhovedet ikke hvor hun går, falder over alting, går ind i alting og det er bare hele tiden!
Har faktisk oevrvejet mig at anskaffe en cykelhjelm med håndtag så man lige nemt kan rive hende på fra gulvet

Folk går helt bacardi når hun gør det og sidder og gyser og råber: Nej, nej, nej slog du dig? mens jeg sidder iskold tilbage..
Man har ligesom bare set det før, ikk´?
Skriver fandme en klumme om det..

Anmeld

11. april 2009

Nadi

Oliver har et kugle rundt blåt mærke lige midt i panden, så har han blå mærker hist og her på benene og så tabte han en glasflaske ned over sin storetå idag, så den er også blå.
Jeg er overrasket over at han ikke har flere buler eller blå mærker i hovedet, for det sker sådan ca 20 gange om dagen at knolden er i vejen!!

Jeg ville nok komme tåen i en gang isotonisk sæbe vand, og så se tiden an om den falder af eller ej.

Anmeld

11. april 2009

linemus

Tynen skriver:

OMG!!

Hun ser overhovedet ikke hvor hun går, falder over alting, går ind i alting og det er bare hele tiden!
Har faktisk oevrvejet mig at anskaffe en cykelhjelm med håndtag så man lige nemt kan rive hende på fra gulvet

Folk går helt bacardi når hun gør det og sidder og gyser og råber: Nej, nej, nej slog du dig? mens jeg sidder iskold tilbage..

Ha ha, jeg kender godt det med at være is-moren. Andre skynder sig hen til barnet eller skuler ondt til en, mens man nærmest med ryggen til kommer tørt med smøren: "så så op igen".

Anmeld

11. april 2009

Kaufie

William er også en Vildbasse der udfordrer tyngdekraften og sin egen balance gang på gang på gang....

Heldigvis er det sjældent han slår sig - han er rigtig god til at holde hovedet oppe, så han ikke banker det i gulvet/asfalten..... Og virkelig sjældent han pylrer hvs han falder.... han mener ligesom jeg at det sker så tit, så det er da ikke noget....

Men i sommers (!!) fik han en rift ved det ene øje af en pige.... og det ar kan sgu ses endnu! Så det er vist heldigt nok han ikke får skrammer hver gang han falder, får så var han da ikke så køn at kigge på efterhånden.

Anmeld

11. april 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

William er også en Vildbasse der udfordrer tyngdekraften og sin egen balance gang på gang på gang....

Heldigvis er det sjældent han slår sig - han er rigtig god til at holde hovedet oppe, så han ikke banker det i gulvet/asfalten..... Og virkelig sjældent han pylrer hvs han falder.... han mener ligesom jeg at det sker så tit, så det er da ikke noget....

Men i sommers (!!) fik han en rift ved det ene øje af en pige.... og det ar kan sgu ses endnu! Så det er vist heldigt nok han ikke får skrammer hver gang han falder, får så var han da ikke så køn at kigge på efterhånden.

Det ar kommer han nok til at score mange damer på, engang.

Anmeld

11. april 2009

Nadi

linemus skriver:

Ha ha, jeg kender godt det med at være is-moren. Andre skynder sig hen til barnet eller skuler ondt til en, mens man nærmest med ryggen til kommer tørt med smøren: "så så op igen".

Åhh jeg kender det. Og der er bare ingen nytte til at man pyller om dem for tit er der slet ikke sket noget! Men jeg griner lidt inde i mig selv når folk skuler

Anmeld

11. april 2009

Kaufie

Rart at høre, at man ikke er ene om at lire dén smøre af 100 gange om dagen

Anmeld

11. april 2009

heaven

OMG!!

Ja tak tynen, tsk tsk.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.