Sælger vores Mazda 626 2.0i GLX

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
743 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Dorthe1986

Vi sælger vores dejlige Mazda 626 2.0.i GLX, da vi simpelthen ikke har brug for så stor en bil, da vi ikke kører så meget, at det kan betale sig for os.
Så hvis i er interesseret kan i se annoncen her og alle detaljerne:

http://www.guloggratis.dk/mazda/626/annonce/150382 22-mazda-626-20i-glx

Det er en rigtig god og rummelig bil

NB! Den er nu sat ned fra  24.900 til 14.600 kr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Dorthe1986 skriver:

Vi sælger vores dejlige Mazda 626 2.0.i GLX, da vi simpelthen ikke har brug for så stor en bil, da vi ikke kører så meget, at det kan betale sig for os.
Så hvis i er interesseret kan i se annoncen her og alle detaljerne:

http://www.guloggratis.dk/mazda/626/annonce/150382 22-mazda-626-20i-glx

Det er en rigtig god og rummelig bil

NB! Den er nu sat ned fra  24.900 til 15.000 kr 

Det var også en rigtig fin bil

Vi vil dog nok helst have en stationcar

Anmeld

19. april 2012

Dorthe1986

AnjaM skriver:

Det var også en rigtig fin bil

Vi vil dog nok helst have en stationcar

Helt i orden

Men vi har i hvert fald både haft weekendseng og barnevogn i bagagerummet på den, så der er rigtig god plads

Men håber i finder det rigtige

Anmeld

19. april 2012

Bare mig..

Er den dyr i forSikring? jeg har ikke en dyt forstand på det så derfor spørg jeg. Jeg har aldrig haft bil før, men overvejer stærkt at få en. 

Anmeld

19. april 2012

Dorthe1986

MGN~NGM<3 skriver:

Er den dyr i forSikring? jeg har ikke en dyt forstand på det så derfor spørg jeg. Jeg har aldrig haft bil før, men overvejer stærkt at få en. 

Puhhh... Det er godt nok ikke mig der har den største forstand på køretøjer herhjemme (har slet ikke kørekort)... men skal da prøve at hjælpe

Altså hvis du aldrig har haft bil før, så ville alle biler være lidt dyre i forsikring til at starte med, idet du ikke har acennitet nok (det vil sige erfaring)... Vi giver lige godt 7700 om året i forsikring lige nu, men når vi har været i selskabet i 2 år falder vores forsikring næsten til det halve, fordi vi så har det der acennitet

Altså du kan godt få biler der ikke er dyre i forsikring, allerede fra start, men det er for det meste kun ved køb af nye biler, hvor du så får en forsikring, lavet af bilproducenten selv (Mazda forsikring osv).

Giver det mening? Men altså det gælder bare om at holde sig til de billige selskaber og hvis du nu er i en fagforening kan du være heldig, at få den rigtig billig

Anmeld

20. april 2012

Bare mig..

Dorthe1986 skriver:

Puhhh... Det er godt nok ikke mig der har den største forstand på køretøjer herhjemme (har slet ikke kørekort)... men skal da prøve at hjælpe

Altså hvis du aldrig har haft bil før, så ville alle biler være lidt dyre i forsikring til at starte med, idet du ikke har acennitet nok (det vil sige erfaring)... Vi giver lige godt 7700 om året i forsikring lige nu, men når vi har været i selskabet i 2 år falder vores forsikring næsten til det halve, fordi vi så har det der acennitet

Altså du kan godt få biler der ikke er dyre i forsikring, allerede fra start, men det er for det meste kun ved køb af nye biler, hvor du så får en forsikring, lavet af bilproducenten selv (Mazda forsikring osv).

Giver det mening? Men altså det gælder bare om at holde sig til de billige selskaber og hvis du nu er i en fagforening kan du være heldig, at få den rigtig billig

Ja oKay tak. Jeres ser bare stor ud og så må den vel være dyr? :/ Hmm. Men skal der være plads til barnevogn osv så skal den selvfølgelig også være stor. Hmm. Tænke tænke. Jeg må lige undersøge det lidt og vener tilbage hvis det er noget. Mange tak

Anmeld

20. april 2012

Dorthe1986

MGN~NGM<3 skriver:

vavarværehhjhjehjeehjeethjeetehjeetelhjeeteluhjerteligvvevelveljveljoveljomveljommveljommwvelkomme

Ja oKay tak. Jeres ser bare stor ud og så må den vel være dyr? :/ Hmm. Men skal der være plads til barnevogn osv så skal den selvfølgelig også være stor. Hmm. Tænke tænke. Jeg må lige undersøge det lidt og vener tilbage hvis det er noget. Mange tak

Du skal være så hjertelig velkommen
Men den er ikke vildt dyr at køre i synes jeg, og jeg er endda på su og min kæreste er i voksenlære...

Anmeld

25. april 2012

Dorthe1986

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.