mussi skriver:
Hvornår synes du at man er for ung til at få børn?
Hej...
Selvfølgelig er det forskelligt fra person til person, men JEG mener, at man er for ung, når man er teenager (13-19 år)
Man kan jo umuligt have samme livserfaring som en 30 årig, når man er 15-17 år og sådan er det bare.
Plus at jeg synes det er tankevækkende, at laaaangt de fleste SÅ unge forældre har en virkelig høj "skilsmisse" procent. I mine øjne ikke så mærkeligt, da man jo knap er startet på livet og så vælger at sætte et barn i verden, når man ikke selv har prøvet og oplevet de ting, der giver en livserfaring.
Man lærer hele livet, men der er sååå stor forskel på, om man er 15-17 år ell man er 30-32 år...
Jeg var lige blevet 21 år, da vi fik vores den første dreng. Vi gjorde alt hvad vi kunne og drengen har da heller ikke taget skade

Men da jeg i en alder af 27 år fik nr 3 dreng, var min livserfaring, ro og stabilitet i livet da SÅÅÅ meget bedre. Set i bagspejlet, ville jeg da have ønsket, jeg først var startet der, men sådan er det nu bare.
JEG har bare så svært ved at se, hvad sååå unge forældre kan give et barn, når man ikke rigtig har opbygget sit eget liv endnu.
Måske får jeg hug, men det er "ordet er frit" og det er IKKE en hentydning til nogen som helst.

Kloster
Anmeld