Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hold da op hvor er det bare en flot mave!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: hvordan gik det??
hvordan gik det??
emsaroto skriver: hold da op hvor er det bare en flot mave!
AnnaKJ skriver: Tak Det skal bare ned, selvom det sikkert er ækelt
Tak Det skal bare ned, selvom det sikkert er ækelt
Det er bestemt ikke lækkert men hvis de bare kommer citron i så smager det ikke helt håbløst
sarahjylland skriver: Det er bestemt ikke lækkert men hvis de bare kommer citron i så smager det ikke helt håbløst
AnnaKJ skriver: Det gik bare rigtig godt Det røg lige ned uden problemer og synes slet ikke det var galt Nu får jeg så svar i morgen tidligt
Det gik bare rigtig godt Det røg lige ned uden problemer og synes slet ikke det var galt Nu får jeg så svar i morgen tidligt
det var da dejligt
tænker hvis jeg nu bliver ved at fortælle mig selv at det er forfærdeligt så kan det være det ikke føles så slemt når det er min tur
for et godt resultat
AnnaKJ skriver: Nej jeg synes faktisk det mindede af MEGET sød saftevand Synes slet ikke det var galt
Nej jeg synes faktisk det mindede af MEGET sød saftevand Synes slet ikke det var galt
Jeg skal derind på fredag. Glæder mig da ikke men det er sgu mere ventetiden der er mega træls
Kay skriver: det var da dejligt tænker hvis jeg nu bliver ved at fortælle mig selv at det er forfærdeligt så kan det være det ikke føles så slemt når det er min tur for et godt resultat
sarahjylland skriver: Jeg skal derind på fredag. Glæder mig da ikke men det er sgu mere ventetiden der er mega træls
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128