29+2 <3 Og så er det i morgen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Nej bestemt ikke Men det kan du vist heller ikke

Og hvis jeg ikke lige kommer på i morgen, så vil jeg på forhånd ønske dig en rigtig god fødselsdag  

puhh ha nej det kan jeg ikke... alle kommenterede bare i dag hvor meget jeg er vokset de sidste 3 uger...

men hun vokser jo også stødt og roligt der inde

og mange tak helt underligt at skulle fylde 25 år...  har slet ikke opdaget at jeg blev 24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

He he, det var lidt mærkeligt, Daniel sov altid mellem 7 og 10 omformiddagen, men de to gange jeg skulle have lavet glukosebelastning fik han åbenbart en brat opvågnen, og dansede rundt derinde

Haha ej hvor sjovt Det er nok ikke et tilfælde så

Spændt på hvordan lillepigen reagere i morgen

Anmeld

15. april 2012

AnnaK89

B&J skriver:

ja drak og sank det bare for puhh det er alt før sødt også uden morgen mad puhhh ha... men håber du klare det meget bedre ind mig for føj

Hehe det skal bare ned og så blive nede

Anmeld

15. april 2012

Mamalou

AnnaKJ skriver:

Nej for skal ikke have foretaget den på sygehuset, men hos min læge. Fik egentlig ikke ret mange informationer, kun om hvordan selve testen foregik og fik ikke ringet derind i fredags 

Det er mærkeligt, at de ikke har sagt det til dig. Hvad skulle man gøre uden baby.dk

Anmeld

15. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

puhh ha nej det kan jeg ikke... alle kommenterede bare i dag hvor meget jeg er vokset de sidste 3 uger...

men hun vokser jo også stødt og roligt der inde

og mange tak helt underligt at skulle fylde 25 år...  har slet ikke opdaget at jeg blev 24

Hehe det er jo dejligt at de bare vokser godt Og man elsker jo en stor dejlig mave

Nej det vil jeg godt tro - tiden går dælme hurtigt lige pludselig

Anmeld

15. april 2012

AnnaK89

Mamalou skriver:

Det er mærkeligt, at de ikke har sagt det til dig. Hvad skulle man gøre uden baby.dk

Nej det er jo lige det  

Ja, synes også godt de måtte have sagt lidt mere

Anmeld

15. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Hehe det er jo dejligt at de bare vokser godt Og man elsker jo en stor dejlig mave

Nej det vil jeg godt tro - tiden går dælme hurtigt lige pludselig

ja... men så er det godt jeg kan fylde 25 mange år endnu... min kære mand  hjemmet er fra august 79 og han fylder 25 (igen) i år... hihi

Anmeld

15. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

ja... men så er det godt jeg kan fylde 25 mange år endnu... min kære mand  hjemmet er fra august 79 og han fylder 25 (igen) i år... hihi

Hehe - ja den kommer min mor også stadig med og hun er fra 70 Tror efterhånden ikke den holder ret meget længere 

Anmeld

16. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Hehe - ja den kommer min mor også stadig med og hun er fra 70 Tror efterhånden ikke den holder ret meget længere 

naaa... men så kan hun jo fylde 30 i et par år

Anmeld

17. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

hvordan gik det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.