0-1 år: hummel, småfolk, danefæ m.m. str. 68-80 opdateret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. april 2012

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Halløj  

Pris og størrelse på billed 3+8+ den blå "buksedragt" på billed 14 + 15 og den blå hue?

Jeg skal lige være sikker på, at vi snakker om det samme tøj

Billed 3: er de blå bukser. De er fra Phister og Philina. Det er ikke nogle bukser min søn har brugt så meget, men vasken kan ses lidt på trykket. Str. 74

Billed 4: Joha sæt med stjerner. Her kan vasken også ses lidt på farven, selvom det kun er vasket enkelte gange. Str. 74

Billed 14: Blå bukser købt her på Baby.dk. Knapperne trænger til at blive skiftet. Hvis du er interesseret, kan jeg skifte dem De svarer til str. 74.

Billed 15: Pippi bukser str 74. Rigtig fin stand - bukser fra mærket Pippi.

Blå hue svare til str. 74.

Har det interesse?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Halløj  

Pris og størrelse på billed 3+8+ den blå "buksedragt" på billed 14 + 15 og den blå hue?

Jeg sender gerne flere billeder til dig af de forskellige ting, så du kan se standen på tøjet

Anmeld

16. april 2012

Mettefpigen

Mamalou skriver:

Jeg skal lige være sikker på, at vi snakker om det samme tøj

Billed 3: er de blå bukser. De er fra Phister og Philina. Det er ikke nogle bukser min søn har brugt så meget, men vasken kan ses lidt på trykket. Str. 74

Billed 4: Joha sæt med stjerner. Her kan vasken også ses lidt på farven, selvom det kun er vasket enkelte gange. Str. 74

Billed 14: Blå bukser købt her på Baby.dk. Knapperne trænger til at blive skiftet. Hvis du er interesseret, kan jeg skifte dem De svarer til str. 74.

Billed 15: Pippi bukser str 74. Rigtig fin stand - bukser fra mærket Pippi.

Blå hue svare til str. 74.

Har det interesse?

Vh. Louise

Jaa det er lige præcis hvad jeg snakkede om  Hov også glemte jeg at jeg også kunne tænke mig natdragterne Ved godt de er med fnuller, men er ligegyldigt (han skal bare sove i dem) Pris?  Og knapperne må du gerne skifte

Anmeld

16. april 2012

HA87

Hvis hummel bodyerne ikk er solgt I 74 vil jeg gerne købe dem alle.

Anmeld

16. april 2012

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Jaa det er lige præcis hvad jeg snakkede om  Hov også glemte jeg at jeg også kunne tænke mig natdragterne Ved godt de er med fnuller, men er ligegyldigt (han skal bare sove i dem) Pris?  Og knapperne må du gerne skifte

Super, så snurrer den stadig rundt øverst oppe, selvom det er mandag morgen

Hvad siger du til 250 kr inkl porto?

Anmeld

16. april 2012

Mamalou

HA87 skriver:

Hvis hummel bodyerne ikk er solgt I 74 vil jeg gerne købe dem alle.

Det er kun den grønne, der er tilbage

Anmeld

16. april 2012

Mettefpigen

Mamalou skriver:

Super, så snurrer den stadig rundt øverst oppe, selvom det er mandag morgen

Hvad siger du til 250 kr inkl porto?

Hahaha jaa også her  Skulle lige tænke over hvad jeg lige havde bestilt  hahahaha.. Det lyder super Kan du lige give en melding over hvad der er tilbage, kan ikk rigtig hitte ud af beskederne herinde...  Men f*** noget fedt tøj du har..... Når du har mere tøj til salg må du gerne lige sende en besked til mig

Anmeld

16. april 2012

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Hahaha jaa også her  Skulle lige tænke over hvad jeg lige havde bestilt  hahahaha.. Det lyder super Kan du lige give en melding over hvad der er tilbage, kan ikk rigtig hitte ud af beskederne herinde...  Men f*** noget fedt tøj du har..... Når du har mere tøj til salg må du gerne lige sende en besked til mig

For de 250 kr får du:

Phister og phillina bukserne i blå med stjerner, Joha sætter med stjerner, de blå smæk bukser (som jeg skifter knapper på), Pippi bukserne med stjerner, alle natdragter og den blå hue.

Og tak - sælger af og til lidt tøj herinde, så skal nok tænke på dig fremover

Anmeld

16. april 2012

Mettefpigen

Mamalou skriver:

For de 250 kr får du:

Phister og phillina bukserne i blå med stjerner, Joha sætter med stjerner, de blå smæk bukser (som jeg skifter knapper på), Pippi bukserne med stjerner, alle natdragter og den blå hue.

Og tak - sælger af og til lidt tøj herinde, så skal nok tænke på dig fremover

Joooo det lyder super  Men mente lige hvad du havde tilbage af det som du sælger nu  

Anmeld

16. april 2012

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Joooo det lyder super  Men mente lige hvad du havde tilbage af det som du sælger nu  

Så er jeg med

Tilbage er der, udover det jeg har sat pris på til dig:

Billed 1: Hummel trøjen str 80 (lille i størrelsen)

Billed 2: Grøn Hummel body str 74.

Billed 6: Sættet med cardigan og tilhørende bukser, ukendt mærke, str 74.

Billed 9: Trøje ukendt mærke, str 74.

Billed 12: Stribet trøje fra H&M str. 74, Blå trøje fra Esprite str. 74 og multifarvet fra Minymo str. 74.

Billed 13: Skjorte fra Name it str 80 og vest fra h&m str 74.

Billed 17: Sæt fra Friends str 68 og Converse tshirt (ikke ægte) svarende til 68.

Billed 18: Blå hue Racing kids og molo hue

Plus sort hue fra Joha plus badebukser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.