0-1 år: hummel, småfolk, danefæ m.m. str. 68-80 opdateret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2012

Frejsmor

Jeg kunne måske godt være interesseret i det brune hummelsæt(body og bukser), hvis det ikke er solgt og så den grønne body fra Danefæ - Er det hele str. 74 og i god stand? Og hvad tænker du prismæssigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Mamalou

Philippa skriver:

pris?

80 kr plus porto?

Skjorten er fra Name It og vesten fra H&M. Begge dele er som nyt

Anmeld

15. april 2012

Mamalou

Frejsmor skriver:

Jeg kunne måske godt være interesseret i det brune hummelsæt(body og bukser), hvis det ikke er solgt og så den grønne body fra Danefæ - Er det hele str. 74 og i god stand? Og hvad tænker du prismæssigt?

Sættet er ikke solgt

Danefæ bodyen er str 1, men er svarende til str 74. Det er ihvertfald på det tidspunkt min søn har brugt den. Bodyen er i standen god med brugt, uden tegn på slid, så rigtig fin. 

Den har kostet 199 kr fra ny. 

Du kan få de tre dele for 175 kr plus porto

Anmeld

15. april 2012

Frejsmor

Mamalou skriver:

Sættet er ikke solgt

Danefæ bodyen er str 1, men er svarende til str 74. Det er ihvertfald på det tidspunkt min søn har brugt den. Bodyen er i standen god med brugt, uden tegn på slid, så rigtig fin. 

Den har kostet 199 kr fra ny. 

Du kan få de tre dele for 175 kr plus porto

Og hvor meget regner du med det vil koste i porto?

Anmeld

15. april 2012

Mamalou

Frejsmor skriver:

Og hvor meget regner du med det vil koste i porto?

Jeg har ingen vægt, men skyder det til 21 kr. Hvis det bliver mere, så betaler jeg det resterende Men altså forsendelse som alm brev

Anmeld

15. april 2012

Frejsmor

Mamalou skriver:

Jeg har ingen vægt, men skyder det til 21 kr. Hvis det bliver mere, så betaler jeg det resterende Men altså forsendelse som alm brev

Jamen det er en aftale.. Jeg sender dig lige en pb med adresse, så kan du sende kontonr. tilbage..

Anmeld

15. april 2012

Mamalou

Frejsmor skriver:

Jamen det er en aftale.. Jeg sender dig lige en pb med adresse, så kan du sende kontonr. tilbage..

Super 

Anmeld

15. april 2012

Mettefpigen

Mamalou skriver:

Lidt forskelligt tøj til salg i str. 68-74-80. Desuden lidt natdragter i str. 74 og en enkelt i str. 68.

Spørg ind til de ting I kunne være interesseret i.

Eller BYD BYD BYD

Vh. Louise  

Halløj  

Pris og størrelse på billed 3+8+ den blå "buksedragt" på billed 14 + 15 og den blå hue?

Anmeld

16. april 2012

Mivsen

Mamalou skriver:

Det er helt okay! Som sagt er dragten i mørkeblå helt fin uden fnuller! Vi har bare været ligeglade med natdragterne og de bodyer han bruger inderst, så de er kommet i tørretumbleren. Dejligt nemt

For bodyerne vil jeg gerne have 40 kr for Hummel og 30 kr for Smallstuff + porto som er 21 kr for de to med alm brev.

Så 91 kr for den blå Hummel og grønne smallstuf.
Det nupper jeg

Anmeld

16. april 2012

mor2011_

Mamalou skriver:

Den er i rigtig fin stand, ingen fnuller eller noget. Den er kun brugt få gange. 

Stadig interesseret?

Ja det kan du tro du sender bare konto oplysninger til mig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.