Så blev drengene opereret.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Faith

Maja88 skriver:

de er ihvertfald savnet deromme...

her sidst sneg jeg mig lige ind med Aprillas ko da de spiste da hun ikke skulle se mig... men Emil havde jo set mig i vinduet så han sad glædeligt og råbte: Pilla mor... Pilla mor!!

hehe heldigvis forstår hun det ikke endnu

Ej hvor sjovt

Tror de passer lidt på hende fordi hun er så lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Maja88

Faith skriver:

Ej hvor sjovt

Tror de passer lidt på hende fordi hun er så lille.

ikke så meget mere tror jeg...tror de alle giver hinanden lidt knubs som børn nu skal. og aprilla er ikke nogen engel

Anmeld

15. april 2012

Faith

B&J skriver:

nej hvor er de dejlige drenge for SEJE hold da op nogle super mænd du har dig

Tak

Kunne da ikke lige undgå at bemærke dit vægttab under dit profilbillede. Er du da vimmer mand hvor er det flot!!!

Anmeld

15. april 2012

Faith

Maja88 skriver:

ikke så meget mere tror jeg...tror de alle giver hinanden lidt knubs som børn nu skal. og aprilla er ikke nogen engel

Hun er jo nødt til at sætte sig i respekt overfor de store drenge.

Anmeld

15. april 2012

B&J

Faith skriver:

Tak

Kunne da ikke lige undgå at bemærke dit vægttab under dit profilbillede. Er du da vimmer mand hvor er det flot!!!

taak hvor er du bare super sød...

Anmeld

15. april 2012

Faith

B&J skriver:

taak hvor er du bare super sød...

Anmeld

16. april 2012

ulleby

Faith skriver:

Og det gik rigtig godt....

Mikkel slap med et mindre indgreb hvor de sprættede forhuden op og syede den sammen et andet sted, sådan at urinrøret nu peger ligeud i stedet for til venstre. Emil måtte have den helt store tur hvor de rekonstruerede hans urinrør.

Begge drenge har været sindssygt seje hele vejen igennem. Emil har haft det rigtig skidt efterfølgende med smerter, blærekramper og kvalme og opkast. Men hvor har han bare klaret det flot den lille mand

Nu følger en uge hvor Emil skal gå med kateter og en kæmpe forbinding på tissemanden. Derudover skal han have 4 slags medicin og det er en kamp at få i ham! Mikkel kan nøjes med panodil stikpiller et par gange om dagen, og må komme i dagpleje fra i morgen igen. Emil skal være hjemme de næste 3 uger.

Det var alt herfra. Lige et lille billede af dem da de er kommet tilbage fra opvågningen. De ser brandbiler på Youtube hvilket er det helt store hit for tiden

til dig og din familie! Håber at de kommer sig hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.