Så blev drengene opereret.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Faith

Og det gik rigtig godt....

Mikkel slap med et mindre indgreb hvor de sprættede forhuden op og syede den sammen et andet sted, sådan at urinrøret nu peger ligeud i stedet for til venstre. Emil måtte have den helt store tur hvor de rekonstruerede hans urinrør.

Begge drenge har været sindssygt seje hele vejen igennem. Emil har haft det rigtig skidt efterfølgende med smerter, blærekramper og kvalme og opkast. Men hvor har han bare klaret det flot den lille mand

Nu følger en uge hvor Emil skal gå med kateter og en kæmpe forbinding på tissemanden. Derudover skal han have 4 slags medicin og det er en kamp at få i ham! Mikkel kan nøjes med panodil stikpiller et par gange om dagen, og må komme i dagpleje fra i morgen igen. Emil skal være hjemme de næste 3 uger.

Det var alt herfra. Lige et lille billede af dem da de er kommet tilbage fra opvågningen. De ser brandbiler på Youtube hvilket er det helt store hit for tiden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Maja88

dejligt at høre det trods alt gik godt...

puha.. altså stakkels lille emil musen.. men han skal nok komme sig hurtigt... det er jeg sikker på

Anmeld

15. april 2012

Faith

Maja88 skriver:

dejligt at høre det trods alt gik godt...

puha.. altså stakkels lille emil musen.. men han skal nok komme sig hurtigt... det er jeg sikker på

Det var overhovedet ikke så slemt som jeg havde regnet med!

Emil hang lidt i bremsen de 2 første dage, men synes dælme han er sej. Han er snart tilbage i dp og lave ballade. Du kan godt begynde at advare Aprilla

Anmeld

15. april 2012

Maja88

Faith skriver:

Det var overhovedet ikke så slemt som jeg havde regnet med!

Emil hang lidt i bremsen de 2 første dage, men synes dælme han er sej. Han er snart tilbage i dp og lave ballade. Du kan godt begynde at advare Aprilla

tror især hun har manglet mikke till at dele sin mad med.. hun måtte ty til Nynne den ene dag

Anmeld

15. april 2012

Faith

Maja88 skriver:

tror især hun har manglet mikke till at dele sin mad med.. hun måtte ty til Nynne den ene dag

Arhahahahahahaha hvor er det godt

Tror osse de savner hende. De siger tit "Pilla" og "Ramus".

Anmeld

15. april 2012

Becks

Faith skriver:

Og det gik rigtig godt....

Mikkel slap med et mindre indgreb hvor de sprættede forhuden op og syede den sammen et andet sted, sådan at urinrøret nu peger ligeud i stedet for til venstre. Emil måtte have den helt store tur hvor de rekonstruerede hans urinrør.

Begge drenge har været sindssygt seje hele vejen igennem. Emil har haft det rigtig skidt efterfølgende med smerter, blærekramper og kvalme og opkast. Men hvor har han bare klaret det flot den lille mand

Nu følger en uge hvor Emil skal gå med kateter og en kæmpe forbinding på tissemanden. Derudover skal han have 4 slags medicin og det er en kamp at få i ham! Mikkel kan nøjes med panodil stikpiller et par gange om dagen, og må komme i dagpleje fra i morgen igen. Emil skal være hjemme de næste 3 uger.

Det var alt herfra. Lige et lille billede af dem da de er kommet tilbage fra opvågningen. De ser brandbiler på Youtube hvilket er det helt store hit for tiden

Hvor er de seje Mia

Dejligt det er gået som det skulle..

Anmeld

15. april 2012

Faith

Becks skriver:

Hvor er de seje Mia

Dejligt det er gået som det skulle..

Er sku osse lidt stolt af dem

Anmeld

15. april 2012

Maja88

Faith skriver:

Arhahahahahahaha hvor er det godt

Tror osse de savner hende. De siger tit "Pilla" og "Ramus".

de er ihvertfald savnet deromme...

her sidst sneg jeg mig lige ind med Aprillas ko da de spiste da hun ikke skulle se mig... men Emil havde jo set mig i vinduet så han sad glædeligt og råbte: Pilla mor... Pilla mor!!

hehe heldigvis forstår hun det ikke endnu

Anmeld

15. april 2012

B&J

nej hvor er de dejlige drenge for SEJE hold da op nogle super mænd du har dig

Anmeld

15. april 2012

Becks

Faith skriver:

Er sku osse lidt stolt af dem

DET kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.