Årh er ved at blive skør..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Anonym trådstarter

Tænker og tænker.. Sker det i denne måned. Jeg er idag 3 plus 0, og kunne sidste gang teste positiv allerede 3 plus 3.. Jeg håber så meget, at det er vores tur denne gang, efter at have mistet 3 gange...  Hmm. Alle små tegn og symptomer bliver vendt og drejet i hjernebølgerne, men prøver at fortælle mig selv, at det sikkert bare er mens der er på vej. Hvordan kender man egentlig forskel? hmmm.. 

3 dage tilbage..  - og bedst af alt en uge.. (Skriver jeg skævt smilende, for jeg ved inderst inde at det ikke kan lade sig gøre med en uge....)

Er så bange for at blive skuffet igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Tænker og tænker.. Sker det i denne måned. Jeg er idag 3 plus 0, og kunne sidste gang teste positiv allerede 3 plus 3.. Jeg håber så meget, at det er vores tur denne gang, efter at have mistet 3 gange...  Hmm. Alle små tegn og symptomer bliver vendt og drejet i hjernebølgerne, men prøver at fortælle mig selv, at det sikkert bare er mens der er på vej. Hvordan kender man egentlig forskel? hmmm.. 

3 dage tilbage..  - og bedst af alt en uge.. (Skriver jeg skævt smilende, for jeg ved inderst inde at det ikke kan lade sig gøre med en uge....)

finger for at det er jeres tur denne gang 

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

finger for at det er jeres tur denne gang 

Tusind tak, det varmer  

Anmeld

15. april 2012

Linea

Åhhh, hvor jeg dog kender det. Jeg venter på at jeg kan teste i morgen, hvor jeg vil være 4 + 0.

Jeg har lige fornylig stået med en positiv graviditetstest som aldrig blev til en levedygtig spire. Det er anden gang jeg oplever det, men vi har heldigvis vores datter på 2.

Nå men jeg har testet 4 gange i denne uge, selvom jeg egentlig godt ved, at jeg ikke er den hurtigste til at danne hcg hormon!! Man bliver sgu lidt småtosset og besat. Jeg håber sådan, men samtidig tror jeg ikke på det.....mest for at skåne mig selv!!

Held og lykke til dig og  for at det skal være NU for dig!!

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Linea skriver:

Åhhh, hvor jeg dog kender det. Jeg venter på at jeg kan teste i morgen, hvor jeg vil være 4 + 0.

Jeg har lige fornylig stået med en positiv graviditetstest som aldrig blev til en levedygtig spire. Det er anden gang jeg oplever det, men vi har heldigvis vores datter på 2.

Nå men jeg har testet 4 gange i denne uge, selvom jeg egentlig godt ved, at jeg ikke er den hurtigste til at danne hcg hormon!! Man bliver sgu lidt småtosset og besat. Jeg håber sådan, men samtidig tror jeg ikke på det.....mest for at skåne mig selv!!

Held og lykke til dig og  for at det skal være NU for dig!!

Har du testet?  

Har også selv en datter på knap 2 år, og det hjælper heldigvis også rigtig  meget at vide, at det kan lade sig gøre.. 

Netop, man bliver bare, om man vil det eller ej, besat af tanken.. Det er forfærdeligt.. Mine veninder siger, slap nu af, det skal nok gå, du skal bare lade vær med at tænke på det.. Meen det er jo umuligt. 

Hmm.. Er ret sikker på jeg har mens smerter i idag, og det passer faktisk med jeg får mens i morgen, så tror desværre ikke på det.. 

Hvordan står det til med dig?

Anmeld

16. april 2012

Linea

Hejsa

Jep jeg testede imorges, og den var faktisk positiv - også sådan at jeg ikke var i tvivl. Det er bare fedt, men samtidig bliver man jo klog af skade, så jeg tør simpelthen ikke gå all in men følelser og forventninger osv. Men den næste uge bliver spændende, det er der, det før er gået galt. 

Jeg var tilfældigvis ved læge i dag i en anden anledning, og afleverede så en urinprøve, der viste sig at være negativ. Men min læge sagde, at deres tests generelt er ringere end mange normale købetests, så nu skal jeg blot forsøge at teste igen næste uge. Derudover tog hun en blodprøve på mig for at måle hcg hormonet i mit blod. Onsdag i næste uge skal jeg så ned og have taget en ny til sammenligning. Ohh den ventetid....glæder mig til at man igen engang kan kalde den - den søde ventetid!!!! Lige nu er det lidt svært at væbne sig med tålmodighed.

Godt at man i forvejen har et så dejligt barn, man kan koncentrere sig om i mellemtiden

Håber virkelig også snart du/I får heldet med dig/jer

Anmeld

16. april 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg er i samme båd.

Vi har forsøgt ca. 2½ år, mens skulle være kommet idag - men testen viser negativ.

Har ingen tegn på mens er på vej.

Gad vide om det er for tidligt at teste? Vil idag være 3+5

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Linea skriver:

Hejsa

Jep jeg testede imorges, og den var faktisk positiv - også sådan at jeg ikke var i tvivl. Det er bare fedt, men samtidig bliver man jo klog af skade, så jeg tør simpelthen ikke gå all in men følelser og forventninger osv. Men den næste uge bliver spændende, det er der, det før er gået galt. 

Jeg var tilfældigvis ved læge i dag i en anden anledning, og afleverede så en urinprøve, der viste sig at være negativ. Men min læge sagde, at deres tests generelt er ringere end mange normale købetests, så nu skal jeg blot forsøge at teste igen næste uge. Derudover tog hun en blodprøve på mig for at måle hcg hormonet i mit blod. Onsdag i næste uge skal jeg så ned og have taget en ny til sammenligning. Ohh den ventetid....glæder mig til at man igen engang kan kalde den - den søde ventetid!!!! Lige nu er det lidt svært at væbne sig med tålmodighed.

Godt at man i forvejen har et så dejligt barn, man kan koncentrere sig om i mellemtiden

Håber virkelig også snart du/I får heldet med dig/jer

Ej et kæmpe tillykke! Hvor er det bare stort! Krydser alt hvad jeg kan for det bliver derinde.. Kan godt forstå du tænker sådan.. Det skal nok gå, du skal være moar!!

Kan du bede om nogle ekstra scanninger hos din læge? - Det fortjener du.. 

Her synes jeg desværre at kunne mærke optakt til mens i morgen.. Øv øv.. Men hvis jeg får den har vi besluttet os for at tage til thailand i december, i stedet for alt det her projekt baby

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg er i samme båd.

Vi har forsøgt ca. 2½ år, mens skulle være kommet idag - men testen viser negativ.

Har ingen tegn på mens er på vej.

Gad vide om det er for tidligt at teste? Vil idag være 3+5

Hej, hvor er det bare spændende! 

Jeg håber virkelig for dig 

Jeg tror det er meget forskelligt hvornår folk kan teste positivt, men at det kun er et godt tegn din mens ikke er kommet endnu !

Prøv igen om 2-3 dages tid..

Anmeld

16. april 2012

come2

Anonym skriver:

Hej, hvor er det bare spændende! 

Jeg håber virkelig for dig 

Jeg tror det er meget forskelligt hvornår folk kan teste positivt, men at det kun er et godt tegn din mens ikke er kommet endnu !

Prøv igen om 2-3 dages tid..

Også for dig!

Positive tanker hefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.