Hjæælp kat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

tulle09

Ilya skriver:

Jo, men ikke nødvendigvis! Jeg antog nemlig også, at fordi jeg ALTID har haft kat, måtte jeg da have antistofferne, men en blodprøve viste, at det har jeg ikke...

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan det kan være muligt, eftersom jeg er vokset op med udekatte, har fem katte nu, samt har haft en masse med andres udekatte at gøre. Tænkte først at det måtte være en fejl, men mon dog.

Jeg blev i hvert fald  meget overrasket, men ok, 9 måneder uden kattebakketømning (fem katte skider sq meget), er måske egentlig bare noget, jeg bør nyde.

Har også selv haft noget med katte og gøre og har nu fået min egen...

Ringede til lægen den anden dag og jeg er negativ eller det var jeg i 2009 så skal ned og havde taget ny blodprøve på mandag så håber på den er positiv så jeg ikk skal bekymre mig..

men kæresten har sagt go for kattebakken så den holder jeg mig fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

morbibi

Ilya skriver:

Jo, men ikke nødvendigvis! Jeg antog nemlig også, at fordi jeg ALTID har haft kat, måtte jeg da have antistofferne, men en blodprøve viste, at det har jeg ikke...

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan det kan være muligt, eftersom jeg er vokset op med udekatte, har fem katte nu, samt har haft en masse med andres udekatte at gøre. Tænkte først at det måtte være en fejl, men mon dog.

Jeg blev i hvert fald  meget overrasket, men ok, 9 måneder uden kattebakketømning (fem katte skider sq meget), er måske egentlig bare noget, jeg bør nyde.

Stort smil, ja man skal ikke bare gå ud fra alting. Godt der findes blodprøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.