angående bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Pige2009

rogerrasch skriver:

ja ok regnede jeg også med, er bare så synd for den lille at han skal være syg hele tiden

Ellers kan I prøve i banken eller måske hos familien Mine forældre havde i hvert fald lånt mig penge eller tilbudt husly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

rogerrasch

Baagøe skriver:

Ellers kan I prøve i banken eller måske hos familien Mine forældre havde i hvert fald lånt mig penge eller tilbudt husly

mine forældre har desværre ikke penge har spurgt og vi har fået afslag i banken

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

rogerrasch skriver:

mine forældre har desværre ikke penge har spurgt og vi har fået afslag i banken

et var ærgeligt. Så må i stramme livremmen ind og spare op

Anmeld

18. april 2012

rogerrasch

Baagøe skriver:

et var ærgeligt. Så må i stramme livremmen ind og spare op

ja der er ikke andet for

Anmeld

18. april 2012

Kofoed.

Lægen kan give besked til kommunen om, at i bor i en lejlighed, hvor i ikke kan være med baby. Derudover så snak med sp, måske hun kender nogle tricks.

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

rogerrasch skriver:

ja der er ikke andet for

Held og lykke

Anmeld

18. april 2012

Mom2

Kofoed. skriver:

Lægen kan give besked til kommunen om, at i bor i en lejlighed, hvor i ikke kan være med baby. Derudover så snak med sp, måske hun kender nogle tricks.

Det kan lægen godt, men det forpligtiger ikke kommune til at hjælpe! Så er der ikke rigtig nogen pointe i.

Den eneste mulighed er at I virkelig strammer op selvom det er hårdt (tro mig kender alt til ikke at have penge!) men sådan er det altså bare. Kommunen hjælper ikke bare som de har gjort tidligere, så I ender bare med at det måske giver bagslag at lade lægen kontakte dem.

Ønsker jer alt mulig held og lykke og håber virkelig I kan få fundet bare lidt penge I kan ligge fra hver måned.

Anmeld

18. april 2012

Kofoed.

Christina9870 skriver:

Det kan lægen godt, men det forpligtiger ikke kommune til at hjælpe! Så er der ikke rigtig nogen pointe i.

Den eneste mulighed er at I virkelig strammer op selvom det er hårdt (tro mig kender alt til ikke at have penge!) men sådan er det altså bare. Kommunen hjælper ikke bare som de har gjort tidligere, så I ender bare med at det måske giver bagslag at lade lægen kontakte dem.

Ønsker jer alt mulig held og lykke og håber virkelig I kan få fundet bare lidt penge I kan ligge fra hver måned.

Men der er vel en chance for, at det ændre kommunens synsvinkel, for god og hver mand, kan jo sige, at deres lejlighed er ubeboelig.

Forresten ts, måske i skulle have teknisk forvaltning ind og kigge på lejligheden og så llo (lejernes lands organisation), hvis i er heldige, kan i få tilbage betalt noget husleje, men ikke sikkert.

Anmeld

18. april 2012

Mom2

Kofoed. skriver:

Men der er vel en chance for, at det ændre kommunens synsvinkel, for god og hver mand, kan jo sige, at deres lejlighed er ubeboelig.

Forresten ts, måske i skulle have teknisk forvaltning ind og kigge på lejligheden og så llo (lejernes lands organisation), hvis i er heldige, kan i få tilbage betalt noget husleje, men ikke sikkert.

Nej det er der faktisk ikke.. Kommunen har ikke pligt til at hjælp før du står uden bolig, så medmindre I siger jeres lejlighed op og bliver boligløse har I ikke ret til hjælp fra kommunen. Og den hjælp I får kan være en 1 værelses lejlighed...

Så jeg ville hellere tage fat i udlejer og hører ad om det kan være rigtigt lejligheden er så dårligt isoleret, om ikke der kan gøres noget ved det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.