Drømmekjolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2009

Tina2

Taaak:-) Ja, kunne simpelthen ikke købe andre, for ville hele tiden ha den her i baghovedet og jeg vidste jeg ville fortryde, hvis jeg ikke fik den:-) Men det var også hele tiden min plan, at den skulle sælges bagefter.... Er ikke typen som hiver den ud af skabet et par gange om året og sukker:-) Jeg har mine minder om den på billederne:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Taaak:-) Ja, kunne simpelthen ikke købe andre, for ville hele tiden ha den her i baghovedet og jeg vidste jeg ville fortryde, hvis jeg ikke fik den:-) Men det var også hele tiden min plan, at den skulle sælges bagefter.... Er ikke typen som hiver den ud af skabet et par gange om året og sukker:-) Jeg har mine minder om den på billederne:-)

Her kan det øverste af den bedre ses:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2009

Kvindemin

Tina2 skriver:

Jeg regnede bestemt ikke med jeg skulle bruge en masse penge på kjole, men da jeg kom i den her, ja så SKULLE det bare være den!!!!!

Blev helt klart gift i min drømmekjole:-) En fra min internet-mødregruppe var til globryllup og blev friet til 3 mdr efter mit bryllup og hun spurgte om hun kunne leje den, for hun var SÅ vild med den... Men jeg ville ikke leje den ud, hun kunne købe den, så det gjorde hun. Efter hun blev gift i den solgte hun den videre, og hende der købte den sendte så billeder fra HENDES bryllup, så har faktisk billeder af tre brude i den:-) Er også en fantastisk kjole:-)

Den er SÅ smuk, og det samme er du

Anmeld

13. april 2009

Tina2

Tak skal du ha:-) :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.