Drømmekjolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2009

saxa

Uha... Man bliver jo helt utålmodig med gifte-tankerne, når man ser alle disse fantastiske brudekjoler..

GÅ PÅ KNÆ!!! hehe

Tror måske jeg har fundet min drømmekjole - ihvertfald indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

saxa

12. april 2009

LotteGabriella

Ja jeg drømmer sgu om denne her på det første billede, når vi skal i ´kirken...har næsten lige været på rådhuset og der havde jeg denne her på billede 2 på ;-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2009

Nadi

DK skriver:

He he, der arbejder jeg

Hos Askepot eller ?? Det er bare super fede kjjoler, er bare så vild med Phil Collins model nr 6969!!

Anmeld

12. april 2009

monstar99

Chritinap skriver:

Det er da også en fin kjole, er vild med den lilla'e farve?
Hvad er et lyn bryllup ?

tak
fant ud af at vi skulle gites 14dage før vi var på rådhuset.
pga noget økonomi olign blev vi skillt efter 4½msr.
kjolen lånte jeg aften inden.
Så det var da kort og hurtigt.

Anmeld

12. april 2009

Kvindemin

monstar99 skriver:

tak
fant ud af at vi skulle gites 14dage før vi var på rådhuset.
pga noget økonomi olign blev vi skillt efter 4½msr.
kjolen lånte jeg aften inden.
Så det var da kort og hurtigt.

Ja det må man da sige.
Men ærgeligt med skilsmisse efterfølgende

Anmeld

12. april 2009

Tina2

Jeg regnede bestemt ikke med jeg skulle bruge en masse penge på kjole, men da jeg kom i den her, ja så SKULLE det bare være den!!!!!

Blev helt klart gift i min drømmekjole:-) En fra min internet-mødregruppe var til globryllup og blev friet til 3 mdr efter mit bryllup og hun spurgte om hun kunne leje den, for hun var SÅ vild med den... Men jeg ville ikke leje den ud, hun kunne købe den, så det gjorde hun. Efter hun blev gift i den solgte hun den videre, og hende der købte den sendte så billeder fra HENDES bryllup, så har faktisk billeder af tre brude i den:-) Er også en fantastisk kjole:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2009

monstar99

ej hvor smukt

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Tina2 skriver:

Jeg regnede bestemt ikke med jeg skulle bruge en masse penge på kjole, men da jeg kom i den her, ja så SKULLE det bare være den!!!!!

Blev helt klart gift i min drømmekjole:-) En fra min internet-mødregruppe var til globryllup og blev friet til 3 mdr efter mit bryllup og hun spurgte om hun kunne leje den, for hun var SÅ vild med den... Men jeg ville ikke leje den ud, hun kunne købe den, så det gjorde hun. Efter hun blev gift i den solgte hun den videre, og hende der købte den sendte så billeder fra HENDES bryllup, så har faktisk billeder af tre brude i den:-) Er også en fantastisk kjole:-)

Hold da op den er os bare super smuk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.