Hvornår begyndte i at indrette børneværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2009

DK

Vi flyttede da jeg var 7,5 mdr. henne, og jeg fødte så da jeg var 37+5. Det var d 25/12, og jeg havde termin d 9/1. Så jeg havde tænkt at jeg ville gå og gøre babyværelset klar efter jul, hvor jeg jo alligvel skulle gå og "kede mig og gå over tid".

Hun kom jo så "midt i det hele" og jeg var derfor SLET ikke klar. Hendes værelse og ting (puslebord, seng, tøj, m.m.) var stadig i kasser og lign. Min mor pakkede heldigvis det hele ud og lavede det fineste værelse mens jeg var inde og føde. Vi havde heldigvis fået malet i forbindelse med at vi flyttede.

Men næste gang vil jeg være klar før. Også pga. det i mission baby med alle de der giftstoffer i de nye ting/maling m.m. SÅ næste gang skal det hele være klar og "afdampet" mindst et par mdr. før termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

Nadi

Jeg begyndte i maj og min søn er fra juli, så jeg havde et par måneder til at gøre det helt perfekt

Anmeld

11. april 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

nu sover i jo alle jeres fantastiske store seng. men har de hver deres værelse ved siden af el har i et lege værelse el hvordan fungere det?

Knus

Jo, det har de alle tre...og de store har også hver deres senge...så fra starten af regnede jeg nu ikke med at det blev samsovning, men nogle gange ender tingene bare som det nu skal.
Men jo, et værelse til hvert barn...
Knus..

Anmeld

11. april 2009

starsofheaven

Jeg indrettede Josephine værelse to mdr før termin.. og køber da løbende ting til hendes værelse. billeder kan ses på www.josephine.babyverden.dk under album prinsesse værelse

Anmeld

11. april 2009

fam.4xc

Da Caroline kom til boede vi i en 2 værelses, så der var ik plads til baby værelse... da hun var 3 mdr flyttede vi hertil i en 3 værelses så hun fik indrettet et fint baby værelse, som nu er ommøbleret tl et større pige værelse

Da der jo ik er nogen ledige værelser til Catrine i lejligheden og da de alligevel sover hos os og leger med stot set det samme, så er værelset efterhånden blevet til deres begges legeværelse - der er ihvertfald ik legetøj i stuen længere

Nå vi engang finder en rigtige 4 værelses lejlighed skal de klart ha hver deres værelse, selvom vi helt sikkert forsat sover sammen

Anmeld

11. april 2009

monstar99

Mikkel er 3½mdr. og er ikke begyndt endu
Flyttede først ind efter jeg var gravid og fik hurtigt derefter bækken problemmer så jeg ikke har kunne gå og nu er mikkel har så han sover hos mig.

Også har jeg lige haft brækket kravebenet.

Håber snart at kunne komme igang med at male hans værelse.
Selvom han jo ikke må eller skal bruge det endnu.

Anmeld

11. april 2009

Plysbjørnen

Laura's værelse var klar ca. 3 mdr før hun blev født... Vi er så flyttet i mellemtiden og det er aldrig rigtig blevet lavet færdigt igen, men det kommer vel nok...

Benjamin har ikke noget værelse... Eller dvs han har et værelse der skal være hans, men der står lige pt vores klædeskab, og så venter vi på at boligforeningen for sent bud efter en elektrikker, for vi har konstateret at der ikke er strøm i loft stikket til lampen...

Anmeld

11. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Idun fik sit værelse i fødselsdagsgave da hun blev 2 år Hun blev mega ked af det, fordi hun følte at hun blev forvist fra stuen og det... og hun troede at vi smed hendes legeting ud...

Der gik så lige et par uger, så var hun MEGA glad for hendes værelse

Og DET er hun stadig...

Men hun sov jo alligevel sammen med os og da hun var lille ville hun jo ikke lege og være alene, så det valgte vi skulle være senere

Anmeld

11. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Forresten lige et billede...

Det har vi malet på den ene væg... DOG med snyd!!!!! - Vi har brugt overhead projekter til at tegne stregerne med. - Der er ikke lige en kunstmaler gemt i nogen af os, men det var nemt, billigt og sjovt og Idun elsker sine pip-unger. Når hun engang skal flytte værelse (når første salen er færdig), så skal der nok noget andet på, men regner med at vi vil bruge samme trick

(På billedet er det ikke helt færdigt. Jeg har bare ikke lige et billede, hvor det er helt færdigt her...)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.