Hvornår begyndte i at indrette børneværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.496 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. april 2009

Findusinde

Som overskriften siger? Hvornår begyndte I at indrette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

Kvindemin

Findusinde skriver:

Som overskriften siger? Hvornår begyndte I at indrette?

Puha, begyndte allerede at købe ting til værelset da jeg var omkring 6 mdr. henne, men indretningen var omkring 1 - 2 mdr. før termin.

Anmeld

11. april 2009

A.

ja men jeg haft næsten alle ting klar da jeg var ca 6 mdr henne..

Anmeld

11. april 2009

Mutti2

Jeg var ude og købe de første små-ting den dag jeg havde været ved lægen og få bekræftet at jeg var gravid.

Derefter købte jeg hele tiden løbende under graviditeten ting til børneværelset.

Men indretningen kom jeg først i gang med da jeg var 6 mdr henne, og lige flyttet ind i min nye lejlighed. Efter 14 dage stod det hele klart, så 2½ mdr før hun kom til verdenen var jeg klar

Knus Pernille

Anmeld

11. april 2009

Fam. Madsen

her hjemme begyde jeg at købe ting til værelset da jeg var 3mdr. henne og hans værelse var klar 3mdr. før han kom til verden

og jeg havde alle tingene klar 1mdr, før jeg føde...

Anmeld

11. april 2009

Lise

Børneværelset var kontor indtil Simon blev seks mdr gammel. Men en dag røg alle kontortingene ud, og alle Simon-ting ind, og så blev det indrettet i et snuptag, og han flyttede ind

Vi havde slet ikke brug for et børneværelse før, da jeg synes at babyer skal sove i samme rum som sine forældre ca det første halve år, og al "leg" i den alder foregår jo hvor forældrene er - så altså i stuen...

Anmeld

11. april 2009

GryDia

Her var Victoria 6 mdr før hun kom på eget værelse, men havde en lille gang hvor der var plads til puslebord ovs, og det blev gjort klar en måneds tid før termin.

Anmeld

11. april 2009

Honningblomst

Med den første da jeg var gravid...så det hele stod klart da han blev født, men kunne så laves om igen fordi små børn jo ikke bruger værelser.
Nummer to og tre fik værelser da der var et bov for det og ikke før og så var de selv med til at indrette-smiler

Anmeld

11. april 2009

Diana...

Eva skriver:

Med den første da jeg var gravid...så det hele stod klart da han blev født, men kunne så laves om igen fordi små børn jo ikke bruger værelser.
Nummer to og tre fik værelser da der var et bov for det og ikke før og så var de selv med til at indrette-smiler

nu sover i jo alle jeres fantastiske store seng. men har de hver deres værelse ved siden af el har i et lege værelse el hvordan fungere det?

Knus

Anmeld

11. april 2009

Diana...

Jeg begynde og købe ting da jeg var 3 måneder henne, tror jeg havet det hele klar da jeg var 6 måneder henne. Nu er han 7 uger og der er ikke længer børneværelse der mere

Hans tremmeseng seng står i stuen og er lavet til kravlegård ind til vi får en ny. pusleboret er røget i det ene hjørne af spisestuen da det er nemmere end at rande gennem hele hytten for at skifte ham og vi bruger næsten aldrig spise stuen kun når vi har gæster og så rykker vi det da bare ud i vores køkken indtil de gået hvis de ikke kan leve med det står der...
og han sover inde i vores seng, hans lege ting og alt det andet der nu bruges står selvfølgelig i stuen.
se vi havet børneværelse under graviditeten og intet nu hvor han er født

Knus Diana

Et lille billed af tremmesengen nu kravlegård.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.