Føler mig grim!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

ønskebørn74

Mikkala91 skriver:

Det er jo genialt! 

Skal lige hører engang, tager du tebrev og klipper hul på, eller køber du "rigtigt te" 

køber rigtig te fordi der skal bruges MEGET...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

MMOGM

ønskebarn74 skriver:

køber rigtig te fordi der skal bruges MEGET...

Perfekt!  Mange tak.

Anmeld

15. april 2012

ønskebørn74

Mikkala91 skriver:

Perfekt!  Mange tak.

velbekommen..

Anmeld

15. april 2012

Ditte-3

du får lige et her fra og du ik den eneste

kender det bare så godt er uge 26 og føler mig som en flodhest s og mit hår er også halv udgroet min hud klør og så er jeg kommet ind i en forkøllelse så er rudolf med den røde tud i meget stor udgave lol sss

Anmeld

15. april 2012

MMOGM

Ditte-3 skriver:

du får lige et her fra og du ik den eneste

kender det bare så godt er uge 26 og føler mig som en flodhest s og mit hår er også halv udgroet min hud klør og så er jeg kommet ind i en forkøllelse så er rudolf med den røde tud i meget stor udgave lol sss

Tusinde tak, og du får også en mer.

Jeg har desværre også fået en forkølelse  så jeg er ligeså meget rudolf, øvøv.

Dog er mavsen ikke så stor endnu, så det mærker jeg ikke så meget til. Men tør ikke forestille mig selv højgravid, med udgroning som er halvvejs osv .

Men vi må bare se det på den måde: der kommer noget dejligt ud af det i sidste ende  Men øv hvor er det surt at ens selvtillid skal dale så meget 

Anmeld

15. april 2012

babymus77

Mikkala91 skriver:

Ja, det er jo en skønhed i sig selv  Vi må bare overleve at være lidt mindre kønne i de 9måneder, men tænke på at vi kommer til at ligne os selv igen   hihi 

Lige præcis;-)

Anmeld

15. april 2012

Ditte-3

Mikkala91 skriver:

Tusinde tak, og du får også en mer.

Jeg har desværre også fået en forkølelse  så jeg er ligeså meget rudolf, øvøv.

Dog er mavsen ikke så stor endnu, så det mærker jeg ikke så meget til. Men tør ikke forestille mig selv højgravid, med udgroning som er halvvejs osv .

Men vi må bare se det på den måde: der kommer noget dejligt ud af det i sidste ende  Men øv hvor er det surt at ens selvtillid skal dale så meget 

ja jeg tør heller ik at forstille mig højgrevid har alleræde taget 7 kg på og føler jeg snart rævner glæder jeg godt nok til at se nomal ud igen, men jeg gør det gerne igen vis det var for det lille væsen der kommer

Anmeld

15. april 2012

MMOGM

Ditte-3 skriver:

ja jeg tør heller ik at forstille mig højgrevid har alleræde taget 7 kg på og føler jeg snart rævner glæder jeg godt nok til at se nomal ud igen, men jeg gør det gerne igen vis det var for det lille væsen der kommer

Uden tvivl, det ville jeg også gøre 

Det er fantastisk at vide at der gemmer sig en lille baby inden i maven 

Anmeld

15. april 2012

Mutti2B

Mikkala91 skriver:

Hej piger, er der andre i samme båd som mig?

Jeg er kun i uge 17+5, og jeg føler mig så grim 

Jeg kan ikke tillade mig at gå med løst hår, da min udgroning er blevet så slem! Jeg er en af de "heldige" der har valgt at farve mit hår helt sort, men i virkeligheden er kommunefarvet, hvilket gør at det ligner jeg er grå i bunden 

Det værste jeg ved er når mit hår ikke ser godt ud, for jeg syntes at håret gør SÅ meget ved ens udseende. 

Jeg kan ikke lave striber i mit hår, da det vil se helt forfærdeligt ud.

Øvøv, desuden synes jeg at min hud går heeelt amok, hvilket gør det hele meget værre 

skulle lige ud med lidt 

Du kan bare få frisøren til at farve dit hår med staniol ( som ved striber, men bare hele håret). Så kommer det jo ikke i kontakt med hårbunden . Det skal jeg selv ha lavet om 2 uger for jeg valgte også liiiige at gå fra blond til brunette lige inden jeg blev gravid

Anmeld

15. april 2012

MMOGM

Mutti2B skriver:

Du kan bare få frisøren til at farve dit hår med staniol ( som ved striber, men bare hele håret). Så kommer det jo ikke i kontakt med hårbunden . Det skal jeg selv ha lavet om 2 uger for jeg valgte også liiiige at gå fra blond til brunette lige inden jeg blev gravid

åh hvor er det bare typisk!  

Det kunne også være en mulighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.