Føler mig grim!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. april 2012

MMOGM

Hej piger, er der andre i samme båd som mig?

Jeg er kun i uge 17+5, og jeg føler mig så grim 

Jeg kan ikke tillade mig at gå med løst hår, da min udgroning er blevet så slem! Jeg er en af de "heldige" der har valgt at farve mit hår helt sort, men i virkeligheden er kommunefarvet, hvilket gør at det ligner jeg er grå i bunden 

Det værste jeg ved er når mit hår ikke ser godt ud, for jeg syntes at håret gør SÅ meget ved ens udseende. 

Jeg kan ikke lave striber i mit hår, da det vil se helt forfærdeligt ud.

Øvøv, desuden synes jeg at min hud går heeelt amok, hvilket gør det hele meget værre 

skulle lige ud med lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

ønskebørn74

Mikkala91 skriver:

Hej piger, er der andre i samme båd som mig?

Jeg er kun i uge 17+5, og jeg føler mig så grim 

Jeg kan ikke tillade mig at gå med løst hår, da min udgroning er blevet så slem! Jeg er en af de "heldige" der har valgt at farve mit hår helt sort, men i virkeligheden er kommunefarvet, hvilket gør at det ligner jeg er grå i bunden 

Det værste jeg ved er når mit hår ikke ser godt ud, for jeg syntes at håret gør SÅ meget ved ens udseende. 

Jeg kan ikke lave striber i mit hår, da det vil se helt forfærdeligt ud.

Øvøv, desuden synes jeg at min hud går heeelt amok, hvilket gør det hele meget værre 

skulle lige ud med lidt 

Du kan farve det med te... Det gjorde jeg da jeg var gravid i sin tid og havde farvet håret sort inden...

Anmeld

15. april 2012

Timse

lige et og så nej du er bestemt ikke den eneste... Men har desværre ingen gode råd

Anmeld

15. april 2012

MMOGM

ønskebarn74 skriver:

Du kan farve det med te... Det gjorde jeg da jeg var gravid i sin tid og havde farvet håret sort inden...

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før  Men det kunne da være en mulighed  

Hvordan foregår det?

Anmeld

15. april 2012

babymus77

Kender det godt:-) jeg har set jeg har grå hår nogle enkelte:-) Som jeg ikk plejer at se, da det plejer at blive farvet!!!!;-)) Men skøndheden har vi da med vores bebser i mavsen;-)

Anmeld

15. april 2012

MMOGM

babymus77 skriver:

Kender det godt:-) jeg har set jeg har grå hår nogle enkelte:-) Som jeg ikk plejer at se, da det plejer at blive farvet!!!!;-)) Men skøndheden har vi da med vores bebser i mavsen;-)

Ja, det er jo en skønhed i sig selv  Vi må bare overleve at være lidt mindre kønne i de 9måneder, men tænke på at vi kommer til at ligne os selv igen   hihi 

Anmeld

15. april 2012

ønskebørn74

Mikkala91 skriver:

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før  Men det kunne da være en mulighed  

Hvordan foregår det?

Jeg brugte earl grey te... Det dufter også skønt og det er en olie der dufter der bliver brugt i hudpleje..

Jeg puttede teen i en blænder og tilføjede kogende vand og blændede det godt og puttede det ind til rødderne og tog en pose og håndklæde om hovedet... Havde det i i en time.. Og puttede så resten ud i det resterende hår og hviklede det hele sammen i pose og håndklæde igen.. Efter 30min skyllede og vaskede jeg håret grundigt og gav det en hårkur..

Det blev skide flot..

Anmeld

15. april 2012

MMOGM

ønskebarn74 skriver:

Jeg brugte earl grey te... Det dufter også skønt og det er en olie der dufter der bliver brugt i hudpleje..

Jeg puttede teen i en blænder og tilføjede kogende vand og blændede det godt og puttede det ind til rødderne og tog en pose og håndklæde om hovedet... Havde det i i en time.. Og puttede så resten ud i det resterende hår og hviklede det hele sammen i pose og håndklæde igen.. Efter 30min skyllede og vaskede jeg håret grundigt og gav det en hårkur..

Det blev skide flot..

Det må jeg nok sige!  Det tror jeg bestemt jeg vil prøve! Tror også mit hår kunne have godt af en hårkur 

Mange tak for rådet! 

Anmeld

15. april 2012

ønskebørn74

Mikkala91 skriver:

Det må jeg nok sige!  Det tror jeg bestemt jeg vil prøve! Tror også mit hår kunne have godt af en hårkur 

Mange tak for rådet! 

velbekommen.. jeg farver min hår på den måde nu, når jeg vil have det sort...

Anmeld

15. april 2012

MMOGM

ønskebarn74 skriver:

velbekommen.. jeg farver min hår på den måde nu, når jeg vil have det sort...

Det er jo genialt! 

Skal lige hører engang, tager du tebrev og klipper hul på, eller køber du "rigtigt te" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.