jeg har lige åbnet mit vindue....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2009

Loggidut

og nu kan jeg bare høre den mest kække lille fugle sidde og fløjte højt!

Gud vi skal bare ud i den frie luft igen i dag, man skulle jo faktisk tro sommeren var over os!

´Brian (nogle af jer har mødt ham) kommer i dag, og Michael og han skal så til at svejse en grill til helstegt pattegris!
aførst skal vi så lige ud og hente nyt tæppe til vores udestue, så det ikke er så klamt at sidde derude (naboens kat har brugt det som kattebakke) og når alt det her er overstået har vi planlagt den første grillaften...juhuuuuu, jeg glæder mig sindsygt meget...

jeg kan sgu bare ikke få nok af det gode vejr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

Plysbjørnen

Uh hvor lyder det bare hyggeligt... vi skal hjem og fælde træ hjemme ved mine forældre...
Så det skal nok blive godt... Men allerførst skal vi lige låne deres bil så vi kan komme ud på losseren og hente noget jord til vores blomster bed...

Anmeld

11. april 2009

ka li ja

ja det er bare så fantastisk!
fedt med sådan en pattegrisgrill! men laver i tit det? er den ikke skide dyr sådan en gris?
jeg ved bare den skal ha masser af bajer!!

jeg har lige smidt arthur i seng, og når han vågner skal vi til påskefrokost hos svigermekanikken. uhhmm jeg glæder mig til go mad jeg elsker mad, jeg elsker mad, jeg elsker mad

arthur og jeg var også i bilka kl 9 i morges, for at købe det sideste til vores egen påskefrokost på søndag.
uhhm det blir godt med alt det mad

Anmeld

11. april 2009

Loggidut

ka li ja skriver:

fedt med sådan en pattegrisgrill! men laver i tit det? er den ikke skide dyr sådan en gris?

jeg har lige smidt arthur i seng, og når han vågner skal vi til påskefrokost hos svigermekanikken. uhhmm jeg glæder mig til go mad jeg elsker mad, jeg elsker mad, jeg elsker mad

arthur og jeg var også i bilka kl 9 i morges, for at købe det sideste til vores egen påskefrokost på søndag.

Altså, det med den pattegris-grill, det er fordi Brian tager ud og laver det for andre om sommeren, jo for dælen, når det kun er til os selv så er det for dyrt!
Men Michael håber på at brian giver en pattegris til sommer, fordi han laver grillen, lol...

Desuden er han igen hyret til Christians konfirmation, til at ordne maden, igen halstegt pattegris!
Det var i grunden også ham der ordnede svinet til vores bryllup, og tro mig, han er genial til det skidt, og jo den skal ha en masse bajere...men skidt, det følger jo som regel med sådan et dyr!

Anmeld

11. april 2009

linemus

Jeg stemmer for at næste fest skal være hjemme hos Sloggi og så skal vi ha' gris!

Anmeld

11. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

uhhmm jeg glæder mig til go mad jeg elsker mad, jeg elsker mad, jeg elsker mad

LOL Jeg elsker dig

Anmeld

11. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

Vi skal også holde påsketamtam på søndag. Det er ikke påskefrokost, men snarere en forårs-kandidat-tak-for-hjælpen-middag Hvad skal I ha'? Jeg har lige været i Aldi og handle stort På søndag - det er jo i morgen (som i: Argggg jeg skal nå at rydde 100 kvm op og gøre rent!!!!!!! Efter kl.20 i aften!!!!! Alene!!!!!!!!!!!!!)

Nå, nu er der en der råber Mouar ude fra vognen...

Anmeld

11. april 2009

Kaufie

Loggidut skriver:

Desuden er han igen hyret til Christians konfirmation, til at ordne maden, igen halstegt pattegris!

Jeg håber du mener hel- og ikke halvstegt

Jeps, det er mums - men aaaaalt for sjældent man får det!!

Så jeg er med på Lines forslag!!

Anmeld

11. april 2009

Loggidut

Kaufie skriver:

Jeg håber du mener hel- og ikke halvstegt

Jeps, det er mums - men aaaaalt for sjældent man får det!!

Så jeg er med på Lines forslag!!

lol...det var sgu en brøler, ja tak den skal være HEL-stegt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.