Anonym skriver:
Ja det er det. Kan ikke klare tanken om en 3 gang,så håber aldrig det kommer, ved der er flere som oplever flere SAér end det, det må være forfærdeligt hårdt. :/
Håber os for at alt er som det skal være til NF imorgen 
Nååh hold da op, det var ellers os lang tid at bløde, og ikke vide hvad der skule ske, kan godt forstå du valgte en udskrabning så ikke det skulle stå på længere.. 
Føler bare at blivr jeg gravid igen, ville jeg gerne scannes for at være sikker på at alt er oki, men har jo aborteret i uge 6-7 begge gange, og der kan næsten ikke nåes at se noget inden en evt SA skulle ske, men tænker at man måske på en scanning kan se om en blødning samler sig på forhånd eller noget?
Er du ikke blevet tilbudt undersøgelse eller scanning når du har været igennem SA ? Er der ikke noget opsyn af en art når man har været det igennem?
Ja det må være forfærdelig hårdt at opleve gentagelse saer .

Ja det var et langt sejt forløb , og der var på intet tidspunkt noget at se på scanningen . Så forstår slet ikk jeg skulle gå så længe , men mit homon tal steg og steg . Så forfærdeligt .
Jeg vil sige min læge har været utrolig sød til at snakke med mig og henvise mig til scanninger , måske du os har en læge der vil det næste gang .
Jeg blev scannet første gang 5+ og igen 6+ og igen 9+.. jeg har ikk været til noget ekstra som sådan eller boget færste scanning kunne mab ikk rigtig se noget fik derfor en ny tid en uge senere og der var det fineste hjerte . Så synes de med mit forløb sidst at de skyldte at tilbyde en scanning mere derfor fik jeg en i uge 9+ os . Og så skal jeg ellers i morgen . Og hold op hvor er jeg nervøs .
Mit bedste råd til dig selvom det er mønster svært slap af tænk positivt . Og kontakt lægen næste gang du er gravid on en tidlig scanning .
Jeg var så nervøs men samtidig positiv den her gang at jeg havde besluttede mig for at betale mig til en scanning i uge 7 men så begyndte jeg jo at små bløde kontaktede så lægen søn henviste mig med det sammen .