Hjælp, nr 2 SA på 5 mdr, har brug for hjælp. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Flere spørgsmål og flere svar muligheder

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.578 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Anonym trådstarter

Håber nogen vil svare i afstemningen så jeg ved hvor jeg står. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Flowers

Hvad er spørgsmålet :O)

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

Hvad er spørgsmålet :O)

Spørgsmålene er beskrivet i afstemningen så kunne jeg nemmere få et samlet billede af folks svar

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

Øv kan se de fleste har taget over 6 mdr fra SA til en vellykket graviditet

Jeg er stadig ved ar abortere så der går måske længe til at en rask baby kommer til os. 

Fra forrig SA til sidste SA gik 5 mdr, og synes nu det var lang tid, forså får man en SA, øv øv øv :,,(  og kan måske se frem til mere end 6 mdr før en rask baby kommer, det er længe når vi i forvejen har været igang i snart 15 mdr

Anmeld

15. april 2012

merethe

15. april 2012

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Mange mange tak

Anmeld

15. april 2012

Flowers

Anonym skriver:

Spørgsmålene er beskrivet i afstemningen så kunne jeg nemmere få et samlet billede af folks svar

Nåh, nu forstår jeg den, var mig der ikke læste ordentligt igennem ^^ Hermed svaret

Anmeld

15. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Øv kan se de fleste har taget over 6 mdr fra SA til en vellykket graviditet

Jeg er stadig ved ar abortere så der går måske længe til at en rask baby kommer til os. 

Fra forrig SA til sidste SA gik 5 mdr, og synes nu det var lang tid, forså får man en SA, øv øv øv :,,(  og kan måske se frem til mere end 6 mdr før en rask baby kommer, det er længe når vi i forvejen har været igang i snart 15 mdr

Jeg har gennemgået 4 Sa, 3 af dem var fosteret gået til omkring uge 6,7,8... Min krop har vist mig der har været noget galt, ved at bløde, men jeg har aldrig kunne udstøde fostrene selv.Så jeg har fået en Kirugisk udskrabning hver gang.

Jeg har Pcos så kan faktisk virkelig ikke huske hvor lang tid der er gået imellem abort og menstration. Men mener det har været Omkring 15 dage til 2 mdr. Det varierer meget.

Min  4Sa var en graviditet uden for livmoderen, jeg fik kemo til at fjerne fosteret og jeg blødte kun lige da det blev opdaget. Ellers klarede kemoen Aborten uden blødning.

Der kom jeg på p piller og fik en normal cyklus, kemoen skulle have 3 måneder til at komme ud af kroppen. Da jeg så smed ppillerne og gik igang igen med pb startede vi i Okt 2011 og blev gravide 13 feb 2012   .. er idag 13+3 ... Så selvfølgelig skal det nok lykkes for dig.

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg har gennemgået 4 Sa, 3 af dem var fosteret gået til omkring uge 6,7,8... Min krop har vist mig der har været noget galt, ved at bløde, men jeg har aldrig kunne udstøde fostrene selv.Så jeg har fået en Kirugisk udskrabning hver gang.

Jeg har Pcos så kan faktisk virkelig ikke huske hvor lang tid der er gået imellem abort og menstration. Men mener det har været Omkring 15 dage til 2 mdr. Det varierer meget.

Min  4Sa var en graviditet uden for livmoderen, jeg fik kemo til at fjerne fosteret og jeg blødte kun lige da det blev opdaget. Ellers klarede kemoen Aborten uden blødning.

Der kom jeg på p piller og fik en normal cyklus, kemoen skulle have 3 måneder til at komme ud af kroppen. Da jeg så smed ppillerne og gik igang igen med pb startede vi i Okt 2011 og blev gravide 13 feb 2012   .. er idag 13+3 ... Så selvfølgelig skal det nok lykkes for dig.

Tak for dit svar for fordi du deler din historie

Sikke en masse du har været igennem, er glad på jeres vegne over at i endelig skal have en lille

Og tak skal du ha, håber ikke der går alllt for længe

Havde lidt set at en nr 2 SA ville komme, men håber og REGNER ikke med en nr 3, så det vil nok tage pusten fra mig, og så ved jeg ikke om vi prøver igen, så håber den vil blive der inde næste gang!

Anmeld

18. april 2012

mortilnoahogmelina

Jeg vil bare give en krammer..

Jeg havde en sa i december hvor jeg fik en udskrabning os .
Jeg er idag gravid igen . Så jeg blev gravid 2 måneder efter sa . Jeg blødte slet ikk . Fik mens ca 28 dage efter de havde fjernet det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.