Anonym skriver:
Øv kan se de fleste har taget over 6 mdr fra SA til en vellykket graviditet 
Jeg er stadig ved ar abortere så der går måske længe til at en rask baby kommer til os.
Fra forrig SA til sidste SA gik 5 mdr, og synes nu det var lang tid, forså får man en SA, øv øv øv :,,( og kan måske se frem til mere end 6 mdr før en rask baby kommer, det er længe når vi i forvejen har været igang i snart 15 mdr 
Jeg har gennemgået 4 Sa, 3 af dem var fosteret gået til omkring uge 6,7,8... Min krop har vist mig der har været noget galt, ved at bløde, men jeg har aldrig kunne udstøde fostrene selv.Så jeg har fået en Kirugisk udskrabning hver gang.
Jeg har Pcos så kan faktisk virkelig ikke huske hvor lang tid der er gået imellem abort og menstration. Men mener det har været Omkring 15 dage til 2 mdr. Det varierer meget.
Min 4Sa var en graviditet uden for livmoderen, jeg fik kemo til at fjerne fosteret og jeg blødte kun lige da det blev opdaget. Ellers klarede kemoen Aborten uden blødning.
Der kom jeg på p piller og fik en normal cyklus, kemoen skulle have 3 måneder til at komme ud af kroppen. Da jeg så smed ppillerne og gik igang igen med pb startede vi i Okt 2011 og blev gravide 13 feb 2012
.. er idag 13+3 ... Så selvfølgelig skal det nok lykkes for dig.
Anmeld