Baby og studie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg taler seriøst om at få baby indenfor en overskuelig fremtid  Mit dilemma er at jeg læser, har dog kun 2 år tilbage (så forhåbentlig kommer det til at passe med, at jeg kun mangler 1 år af uddannelsen efter min barsel). Men, hvordan er det nu det er.. mener at jeg har hørt, men når den ene forældre er studerende, kan man få daginstitution til ½ pris? Er der noget om det, eller er jeg helt galt på den? Er der andre tilskud man kan søge, når den ene forældre er studerende? Min kæreste har fuldtidsarbejde til normal "håndværkerløn"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Kæresten og jeg taler seriøst om at få baby indenfor en overskuelig fremtid  Mit dilemma er at jeg læser, har dog kun 2 år tilbage (så forhåbentlig kommer det til at passe med, at jeg kun mangler 1 år af uddannelsen efter min barsel). Men, hvordan er det nu det er.. mener at jeg har hørt, men når den ene forældre er studerende, kan man få daginstitution til ½ pris? Er der noget om det, eller er jeg helt galt på den? Er der andre tilskud man kan søge, når den ene forældre er studerende? Min kæreste har fuldtidsarbejde til normal "håndværkerløn"..

Hejsa 

Jeg er selv studerende, og når jeg kommer tilbage fra barsel har jeg ca 8 måneder tilbage, men jeg tror desværre kun at man kan få tilskud til daginstitution hvis begge har en indkomst på under 400.000 eller noget lignede den stil. 

Er dog ikke helt sikker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.