1-2 år: Kan i hjælpe? Min søn mangler tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. april 2012

132319

Bubbes skriver:

Ja, jeg kan nok godt kommer forbi Nærum

Ok, så må du i hvert fald gerne få det -Det er ikke dyre mærker men der er da bla. et sæt regntøj i mellem.

Jeg kan lige skrive i morgen når jeg har tjekket op på hvor meget der er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Sabsy

132319 skriver:

Ok, så må du i hvert fald gerne få det -Det er ikke dyre mærker men der er da bla. et sæt regntøj i mellem.

Jeg kan lige skrive i morgen når jeg har tjekket op på hvor meget der er?

Tusind mange tak

Anmeld

14. april 2012

crille

Har noget tøj vi har fået foræret. Det ligger ikke så jeg kan komme til det i aftenm så kan ikke se, om der er noget i den rette str., men det kan jeg i morgen. Ville du køre til Hvidovre hvis der er noget du kan bruge? 

Melder helt pas på at han ikke i det mindste kan stille en taske med tøj uden for døren.. I behøves jo ingengang tale sammen, for at kunne opfylde din søns behov for tøj og lidt andet der kan give ham lidt tryghed. Kan også finde lidt legetøj og en bog vi kan undvære, hvis det er.. 

Anmeld

14. april 2012

Piva

Bubbes skriver:

Hej piger.

Min mand og jeg ligger i en meget grim skilsmisse - en rigtig Hollywood en..

Der er sket det at min mand har nægtet mig adgang til lejligheden, og politiet kan ikke hjælpe med at lukke mig ind da de ikke tager sig af disse sager. Jeg skal have min søn på mandag til næste mandag. Jeg har intet til min dreng, og ville hører om der er en der sælger billigt, eller har noget billigt til salg. Jeg vil rigtig gerne betale.

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak.

Puha sikke en oplevelse

jeg har lidt i 92 her til salg.

Pia

Anmeld

14. april 2012

Piva

Bubbes skriver:

Hej piger.

Min mand og jeg ligger i en meget grim skilsmisse - en rigtig Hollywood en..

Der er sket det at min mand har nægtet mig adgang til lejligheden, og politiet kan ikke hjælpe med at lukke mig ind da de ikke tager sig af disse sager. Jeg skal have min søn på mandag til næste mandag. Jeg har intet til min dreng, og ville hører om der er en der sælger billigt, eller har noget billigt til salg. Jeg vil rigtig gerne betale.

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak.

puha sikke en oplevelse

Jeg har lidt til salg her https://www.baby.dk/debat/167172pi1/toej--drenge/01-aar-drengetoej-str-8692.aspx#GoToMessage

Anmeld

14. april 2012

Mumto3

Du må få alt det drengetøj jeg har i størrelse 92. Bor i Birkerød, så det er jo tæt på.

Anmeld

15. april 2012

132319

Bubbes skriver:

Tusind mange tak

Så har jeg fundet lidt frem til dig.

Jeg har:

1 jakke

1 fleece

1 cardigan

1 regnsæt

2 par bukser

2 t-shirts

1 par natbukser

1 langærmet bluse

Jeg vil godt tage billeder til dig og hvis det er for besværligt for dig at komme hertil og hente det, kan jeg sende det som pakke du henter på posthuset til 65 kr

Anmeld

15. april 2012

Sabsy

Mumto3 skriver:

Du må få alt det drengetøj jeg har i størrelse 92. Bor i Birkerød, så det er jo tæt på.

Det vil være en fantastisk hjælp..
Du kan lige få mit nr i en orivat besked..

Anmeld

15. april 2012

Sabsy

132319 skriver:

Så har jeg fundet lidt frem til dig.

Jeg har:

1 jakke

1 fleece

1 cardigan

1 regnsæt

2 par bukser

2 t-shirts

1 par natbukser

1 langærmet bluse

Jeg vil godt tage billeder til dig og hvis det er for besværligt for dig at komme hertil og hente det, kan jeg sende det som pakke du henter på posthuset til 65 kr

Jeg vil rigtig gerne bede om det. Kæmpe tak for hjælpen.

Sender mit nr til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.