1-2 år: Kan i hjælpe? Min søn mangler tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. april 2012

Sabsy

Mamalou skriver:

Desværre er tøjet vi har liggende, der ikke bliver brugt i mindre størrelser. 

Jeg er rigtig ked af, at høre om din situation. Har du ikke mulighed for at få hjælp evt. fra et familiemedlem på din eks' side? Som kan tale lidt fornuft i ham, så jeres søns behov bliver tilgodeset?

Jeg ønsker dig alt det bedste!

Vh. Louise

Han er desværre ikke til at snakke med. Han er det man på godt gammel dansk kalder egoist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Mamalou

Bubbes skriver:

Han er desværre ikke til at snakke med. Han er det man på godt gammel dansk kalder egoist.

Det er rigtig egoistisk af ham. Det rammer hans søn, og det er rigtig ærgeligt. Selvom jeg har forståelse for, at det er en svær situation at stå i, så er det rigtig synd når det kommer dertil. 

Jeg håber at der findes nogle venlige sjæle her på baby.dk, der kan hjælpe dig og din søn. 

Anmeld

14. april 2012

bullerbassen

Bubbes skriver:

Han bruger str. 92

Har lidt str 92 jeg sælger billigt, se mine salgstråde

Anmeld

14. april 2012

132319

Jeg vil gerne se hvad jeg har i gemmerne, i str. 92-98. Har vist lidt i kælderen.

Har du mulighed for at komme forbi Nærum og hente det?

Og stort kram til dig, det lyder bestemt ikke rart 

Anmeld

14. april 2012

MortilElias2010

Hvor bor du først og fremmest? Av, Nordsjælland. Ja så er det ikke lige til at køre forbi, men kan jeg hjælpe gør jeg det bestemt. Har du søgt herinde på baby.dk efter de grupper der giver ting bort.. Måske er der str 92'er deri...

Min søn er kun lige knap str 86, men kan se efter imorgen hvad vi har liggende, måske er der noget. 

Har også en ubrugt tandbørste og tandpasta bl. andet hvis det kan hjælpe. Send mig en pb med din adresse så vil jeg sende lidt hvis jeg finder noget til din dreng 

Varme knus herfra 

Anmeld

14. april 2012

lilledittemor

Bubbes skriver:

Hej piger.

Min mand og jeg ligger i en meget grim skilsmisse - en rigtig Hollywood en..

Der er sket det at min mand har nægtet mig adgang til lejligheden, og politiet kan ikke hjælpe med at lukke mig ind da de ikke tager sig af disse sager. Jeg skal have min søn på mandag til næste mandag. Jeg har intet til min dreng, og ville hører om der er en der sælger billigt, eller har noget billigt til salg. Jeg vil rigtig gerne betale.

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak.

Åh hvor forfærdeligt hvor er han en dårlig far!!!

Jeg har en hvid langærmet body og noget nattøj som er lidt blåt og med æbler. Det er str. 86 - kan det bruges? Du skal bare betale porto

Anmeld

14. april 2012

Sabsy

MortilElias2010 skriver:

Hvor bor du først og fremmest? 

Min søn er kun lige knap str 86, men kan se efter imorgen hvad vi har liggende, måske er der noget. 

Har også en ubrugt tandbørste og tandpasta hvis det kan hjælpe.. 

Varme knus herfra 

Det kunne hjælpe meget. Jeg bor i Farum. Men er ikke bleg for at kører..

Anmeld

14. april 2012

MortilElias2010

Bubbes skriver:

Syntes nu ikke du skal tage ud på så lang en tur, bor i 7160 Tørring tæt på Vejle i Jylland  Kan str. 86 bruges for det har vi da liggende?  

Anmeld

14. april 2012

MortilElias2010

Bubbes skriver:

Syntes nu ikke du skal tage ud på så lang en tur, bor i 7160 Tørring tæt på Vejle i Jylland  Kan str. 86 bruges for det har vi da liggende?  

Anmeld

14. april 2012

Sabsy

132319 skriver:

Jeg vil gerne se hvad jeg har i gemmerne, i str. 92-98. Har vist lidt i kælderen.

Har du mulighed for at komme forbi Nærum og hente det?

Og stort kram til dig, det lyder bestemt ikke rart 

Ja, jeg kan nok godt kommer forbi Nærum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.