Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: ER ANO FORDI JEG IKKE VILLE KUNNE GOOGLES Jeg er blevet helt vild med navnet Valentin, til vores søn Nogen synes det er sødt, og andre synes det lyder som en bøsse.så er kommet i tvilv :/ Hvad er jeres mening? .. er åben få alle meninger ..
ER ANO FORDI JEG IKKE VILLE KUNNE GOOGLES
Jeg er blevet helt vild med navnet Valentin, til vores søn
Nogen synes det er sødt, og andre synes det lyder som en bøsse.så er kommet i tvilv :/
Hvad er jeres mening? .. er åben få alle meninger ..
jeg synes det er et flot navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Sejt - trode faktisk ikke der var nogen der rigtig hed det
Sejt - trode faktisk ikke der var nogen der rigtig hed det
Han var født valentins day, tror det var derfra de havde fundet på at han skulle have det som mellemnavn, men han er også den eneste jeg har mødt som hedder det
Jeg har en rigtig god kammerat (½ svensk og ½ thai) som hedder Valentin. Han er ikke bøsse...
Jeg kan godt lide navnet.
Utroligt, at et navn kan opfattes som bøsset -som om, det skulle have nogen som helst indflydelse på ens seksualitet, hvad ens forældre har valgt at navngive en.
Anonym skriver: Vi har sankket om vores lillebror skal hede noget med Hans, da det er et familie navn og storbror hedder kun familie navn. Men ville være få dumt med navn - Valentin Hans ?
Vi har sankket om vores lillebror skal hede noget med Hans, da det er et familie navn og storbror hedder kun familie navn.
Men ville være få dumt med navn - Valentin Hans ?
Valentin Hans synes jeg er fint, hvis i bare kalder ham Valentin
Jeg kan godt lide det - men det afhænger også af dit efternavn synes jeg.
F.eks: Valentin Pedersen synes jeg måske lyder lidt underligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128