Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ER ANO FORDI JEG IKKE VILLE KUNNE GOOGLES
Jeg er blevet helt vild med navnet Valentin, til vores søn
Nogen synes det er sødt, og andre synes det lyder som en bøsse.så er kommet i tvilv :/
Hvad er jeres mening? .. er åben få alle meninger ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lidt for sukkersødt til mig
Anonym skriver: ER ANO FORDI JEG IKKE VILLE KUNNE GOOGLES Jeg er blevet helt vild med navnet Valentin, til vores søn Nogen synes det er sødt, og andre synes det lyder som en bøsse.så er kommet i tvilv :/ Hvad er jeres mening? .. er åben få alle meninger ..
Jeg kan godt lide det Synes også det godt som mellemnavn
Barnepigen skriver: Jeg kan godt lide det Synes også det godt som mellemnavn
Vi har sankket om vores lillebror skal hede noget med Hans, da det er et familie navn og storbror hedder kun familie navn.
Men ville være få dumt med navn - Valentin Hans ?
Jeg synes, det er fint...
Er jo også af den alder, der sagtens kan huske den ret lækre "prins Valentin" fra julekalenderen, der var ikke meget bøsse over ham
Dot D skriver: Jeg synes, det er fint... Er jo også af den alder, der sagtens kan huske den ret lækre "prins Valentin" fra julekalenderen, der var ikke meget bøsse over ham
"prins valentin" ? ^ kender ikke den julekalender .
Valle81 skriver: Skide flot, men for mig er et et efternavn:0)Men det er nok fordi jeg hedder valentin til efternavn:0)Kærligst fraChristina valentin
Skide flot, men for mig er et et efternavn:0)Men det er nok fordi jeg hedder valentin til efternavn:0)Kærligst fraChristina valentin
Herre sejt efternavn (: ^nu hedder vi ikke sådan noget snart noget,Så vi må se om det bliver fornavn
Vildt flot .. Har selv overvejet det til vores kommende søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128