Utrolig meget udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Anonym trådstarter

Hej derude.

Siden jeg smed mine ppiller, har jeg haft UTROLIG meget udflåd, er det normalt???

Og skal simpelthen æde konstant, og tisser nærmest også hele tiden.

Og nej, tror ikke jeg er gravid, det er kun 6 uger siden jeg smed ppillerne, så gider ikke engang håbe på det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej derude.

Siden jeg smed mine ppiller, har jeg haft UTROLIG meget udflåd, er det normalt???

Og skal simpelthen æde konstant, og tisser nærmest også hele tiden.

Og nej, tror ikke jeg er gravid, det er kun 6 uger siden jeg smed ppillerne, så gider ikke engang håbe på det .

Tænker at kroppen måske lige skal finde sig selv igen efter dagligt at være forstyrret af hormonerne i p-pillerne

Men der er da oz muligheden for du er gravid

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Tænker at kroppen måske lige skal finde sig selv igen efter dagligt at være forstyrret af hormonerne i p-pillerne

Men der er da oz muligheden for du er gravid

jeg tror bare at det er pga jeg har smidt pillerne men kan da teste i næste uge, hvis min menstruation ikke kommer .. Meeeeeeeeeeen jeg gider ikke håbe på baby, så blir jeg nok bare skuffet.

Anmeld

14. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

jeg tror bare at det er pga jeg har smidt pillerne men kan da teste i næste uge, hvis min menstruation ikke kommer .. Meeeeeeeeeeen jeg gider ikke håbe på baby, så blir jeg nok bare skuffet.

Altid fornuftigt ik at håbe for meget.. Det kan nemlig oz lave ballade i kroppen Så hellere blive glædeligt overrasket

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Altid fornuftigt ik at håbe for meget.. Det kan nemlig oz lave ballade i kroppen Så hellere blive glædeligt overrasket

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah Men nu får vi at se man håber vel altid en lille smule

Anmeld

14. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah Men nu får vi at se man håber vel altid en lille smule

Anmeld

16. april 2012

LHS

Altså er det 6 uger siden du stoppede med p-pillerne og ikke har haft mens siden, er du vel gået to uger over tid???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.