Hvordan gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Chraz

B&J skriver:

ja det kan du sagtens smide nogle kg hvis du følger planen....

og ja nemlig før det spiste jeg også kun 2-3 gange om dagen og støre potioner så gik jeg igang med 6-7 måltider om dagen men stadig store potioner ja jeg var meget afhæning af mad desværre men det vart min kæmpe fejl i livet og gør alt for ikke at komme den vej igen

Jeg synes dælme også det er et flot vægttab du har gjort dig! Operation eller ej! 

Jeg er i hvertfald virkelig glad for du har taget dig tid til at svare på mine spørgsmål! Super sødt af dig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

B&J

Chraz skriver:

Jeg synes dælme også det er et flot vægttab du har gjort dig! Operation eller ej! 

Jeg er i hvertfald virkelig glad for du har taget dig tid til at svare på mine spørgsmål! Super sødt af dig! 

det var så lidt vi har elle brug for et råd ind i mellem og pyt og det er 2- eller 60kg så er det sku møg hammer svært det burde være nemmer at tabe sig ind det er at tage på det smager sku for godt alt det dumme mad

håber du får tabt dig nogle kg

Anmeld

14. april 2012

ønskebørn74

B&J skriver:

HUSK spis 6 gange eller mere i små potioner så mister du det meste af din sukker træng man har sukker træng fordi man ikke får den mad ind man skal have... og husk protiner i maden du skal ca have 70g protiener om dagen....

ellers agurk tænger osv. med dip feks kvark med dip i...

knækbrød osv sådan nogle ting

70g proteiner om dagen er da ikke nok..

Anmeld

14. april 2012

Chraz

B&J skriver:

det var så lidt vi har elle brug for et råd ind i mellem og pyt og det er 2- eller 60kg så er det sku møg hammer svært det burde være nemmer at tabe sig ind det er at tage på det smager sku for godt alt det dumme mad

håber du får tabt dig nogle kg

hehe ja det er træls de ting der smager bedst er de mest usunde men går igang fra mandag af og så må jeg sparke R*V

Anmeld

14. april 2012

B&J

70g proteiner om dagen er da ikke nok..

det er ca jeg skal have ca 76 g protien om dagen..

man kal tage 0,86 og gange med ens vægt så har man det antal protiener man skal have om dagen og hvis man dyrker motion må man gerne få lidt mere

Anmeld

14. april 2012

B&J

Chraz skriver:

hehe ja det er træls de ting der smager bedst er de mest usunde men går igang fra mandag af og så må jeg sparke R*V

Jaaaaa

Anmeld

14. april 2012

Mamalou

Jeg har været afhængig af sukker efter min graviditet og skulle have sukker, især om aftenen. Jeg tog en kold tyrker på 14 dage uden sukker og hvid brød, pasta og ris, og det har hjulpet rigtig meget... De første dage havde jeg det skidt, og det skræmte mig faktisk lidt, at jeg egentlig var afhængig...

Et tip til en sund snack er soyaristede mandler... Det er guf! Eller jogurt, som du selv foreslår. Cheasy's med vanilie er lidt dessert agtig

Held og lykke med det!

Vh. Louise

Anmeld

14. april 2012

Chraz

Mamalou skriver:

Jeg har været afhængig af sukker efter min graviditet og skulle have sukker, især om aftenen. Jeg tog en kold tyrker på 14 dage uden sukker og hvid brød, pasta og ris, og det har hjulpet rigtig meget... De første dage havde jeg det skidt, og det skræmte mig faktisk lidt, at jeg egentlig var afhængig...

Et tip til en sund snack er soyaristede mandler... Det er guf! Eller jogurt, som du selv foreslår. Cheasy's med vanilie er lidt dessert agtig

Held og lykke med det!

Vh. Louise

Mange tak Ja der er sådan lidt vaniljeis over den youghurt. Den er super lækker! Håber virkelig det lykkes denne gang. Har tit været på slankekur, men har bare haft rigtig svært ved at holde den desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.