Chraz skriver:
Mange tak
Ja jeg kan se du i hvertfald har haft heldet med dig. Super flot
Hvad gjorde du så de dage hvor du virkelig bare havde lyst til at "falde i" igen? For jeg kan sagtens holde den i en uges tid og så begynder det helt forfra. Det er heller ikke nemt med en mand der også er meget sliksulten 
nu har jeg jo min operation til hjælp så kan ikke tåle sukker mere men bryder mig heller ikke om ting med sukker mere...
men men før det... og nu kan stadig have den..
så laver jeg chips selv 
tager en kartofle laver tynde skiver på en bageblade putter salt eller ja det jeg vil have på ind i ovnen ind til de ligner chips gyldene... og tager dem ud og kort tid efter er de kolde og lækre som chips og smager som chips utroligt nok
ellers køber jeg sukker fri slik spiser 3-4 stykker du kan jo så gøre det med alm slik tage nogle stykker og tag lidt frugt og evt et knækbrød eller grovt franskbrød og spiste så topper du trangen 
eller køb den der hedder 70% chokolade og tage sådan en lille firkant og spise det 
man må gerne have en sød tand bare husk med måde. hvis du får lyst til kage prøve at lave dem sukker fri bruge flydene sød istedet for sukker så snyder du jo lidt med det hele 
Anmeld