Anonym skriver:
Har stor brug for at blive hørt på og forstået!
Fik en fødselsdepression fr 9 mdr. Siden da min søn kom til verden. Fik psykolog hjælp og kom i Mødregruppe med andre mødre i samme båd. Mit store issue var at jeg tvivlede på min kærlighed til min søn. 2 mdr fik jeg det endelig godt igen, og mærkede pludselig kærligheden igen! Har haft det fantastisk lige ind til for en uge siden. Så rammer angst og depression mig igen. Efter en pause på 7 mdr. Jeg er ANGST for ikke at elske min søn!! Jeg er nu i starten af en ret dyb depression. Der gør SÅ ondt når jeg pludselig ikke kan mærke kærligheden til min søn mere!! Jeg tvinger mig selv til at fremkalde de følelser jeg havde før, men detso værre bliver det, og jo mere angst bliver jeg for at de aldrig kommer igen. Jeg føler mig så langt nede! Får ondt i maven og dårlig samvittighed når jeg ser og høre ham!!! Hjælp !! Hvorfor kan jeg pludselig ikke mære kærligheden og glæden ved min søn mere? Kommer det igen? Er meget følsom, så jeg har virkelig brug for nogle indfølelde svar. VIGTIGST af alt! Nogen som har prøvet set samme??
For det første 

For det andet skal du vide at det ikke er DIG der ikke elsker din søn højt nok, det er dit hoved der spiller dig et pus
Og hvis du ikke elskede din søn inderligt højt, ville din krop ikke "nedbryde" dig selv så meget, som den gør ved en depression 
For det tredje, Få kontaktet din læge, Det er det bedste du kan gøre, og dete r SÅ flot af dig at du selv kan se det. Man er mest stærk når man selv kan indrømme at man har det skidt, og har brug for professionelt hjælp
Anmeld