Tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

EKBJ

MariaE skriver:

det kommer som regel på det her tidspunkt:-)Så du følger vist bare bogen.....

Men derfor kan det jo godt være træls:-)Har selv flere nætter med minus søvn pga menssmerter, murren og kraftige plukveer der vækker mig når jeg så endelig er faldet i søvn...Stik og jag mange gange dagligt længe nu, men, ingen baby til mig endnu:-)

Sidste gang fødte jeg i dag, altså 38+0, så var lidt spændt på i nat og lå også med små veer og rendte på lokum, men her til morgen var alt stoppet igen..det er nu 3nat jeg har det sådan,med et par dages mellemrum.

så, hvem ved, måske føder jeg i nat, måske om 14 dage, svært at sige.

Men for din baby skyld skal du jo helst ikke føde nu,men først om 3-4 ugers tid:-)

Lille manden skal komme når han er klar og ikke før:-) Ville bare høre om det kunne være tegn på snarlig fødsel, da jeg er meget i tvivl om hvordan det hele starter.. og meget spændt på hvordan jeg mærker det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Muffinmus

ja, det er jo svært at sige hvordan det starter, det kan være meget forskelligt.

Her har mine eneste tegn begge de andre gange været MEGET kraftige plukveer nogle uger op til termin, de kom tit regelmæssigt hver aften i nogle timer og gik så væk igen....Men ja, til sidst blev det jo til veer...men det er startet med diarre de to andre gange, efterfulgt af veer inden for nogle timer....med min datter var der vist veer 1-2 timer efter diarren og med min søn var det ca 5 timer efter.

Anmeld

14. april 2012

MariaJ

Det er svært at sige, men ja, det kan det godt, men behøver ikke at være det.

Med min den første havde jeg det først sådan som du beskriver et par dage før hun blev født, og da VAR det jo et tegn på at fødslen var lige om hjørnet.

Denne gang har jeg haft det sådan mere eller mindre siden uge 29, men er altså også blevet holdt godt øje med pga risiko for for tidlig fødsel. Så man kan nok ikke helt affeje, at det kan være starten på noget.

Anmeld

14. april 2012

Gaia

EKBJ skriver:

Kunne været rart hvis det er fordi han gør noget af forarbejdet nu..

Det er jeg sikker på din livmoder gør

Anmeld

14. april 2012

EKBJ

MariaJ skriver:

Det er svært at sige, men ja, det kan det godt, men behøver ikke at være det.

Med min den første havde jeg det først sådan som du beskriver et par dage før hun blev født, og da VAR det jo et tegn på at fødslen var lige om hjørnet.

Denne gang har jeg haft det sådan mere eller mindre siden uge 29, men er altså også blevet holdt godt øje med pga risiko for for tidlig fødsel. Så man kan nok ikke helt affeje, at det kan være starten på noget.

Kan godt se det er meget forskelligt:-) Var nu mere bare for at høre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.