Tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.855 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. april 2012

EKBJ

Jeg har de sidste par dage haft utrolig mange plukkeveer og følt at min mave var hårdt stort set hele dagen:-(.. rigtig ubehageligt!! Har haft konstante MENS-smerter/ligamentsmerter.. og når jeg får de slemme plukkeveer får jeg sådan et jag af smerte om i lænden og det niver i mit underliv:-(.. Kan det være tegn på snarlig fødsel??

Knus fra mig som gerne snart vil have det her overstået og have min lille dreng i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Gaia

Tror det er modningsveer dvs. Ikke tegn på snarlig fødsel, men mere et tegn på at din krop arbejder derhen ad. Dvs mske din livmoderhal afkortes, blødgøres, åbnes osv. Der kan dog gå mange uger endnu. Måske du skal hvile dig lidt mere, så du ikke er så plaget af det. Det posirive er at, det arbejde din livmoder gør nu skal den ikke gøre under fødslen . Men skal ik give nogen garenti for at du ik er en af den som føder føR termin

Anmeld

13. april 2012

EKBJ

Gaia skriver:

Tror det er modningsveer dvs. Ikke tegn på snarlig fødsel, men mere et tegn på at din krop arbejder derhen ad. Dvs mske din livmoderhal afkortes, blødgøres, åbnes osv. Der kan dog gå mange uger endnu. Måske du skal hvile dig lidt mere, så du ikke er så plaget af det. Det posirive er at, det arbejde din livmoder gør nu skal den ikke gøre under fødslen . Men skal ik give nogen garenti for at du ik er en af den som føder føR termin

Jeg har termin om 25 dage:-) Og min JM tror ikke jeg går over tid.. Det mærkelige er bare at nogle dage til en uges tid før jeg blev født havde min mor det præcis ligesom jeg har nu..

Anmeld

13. april 2012

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Jeg har termin om 25 dage:-) Og min JM tror ikke jeg går over tid.. Det mærkelige er bare at nogle dage til en uges tid før jeg blev født havde min mor det præcis ligesom jeg har nu..

Jeg har haft det på samme måde i 5 uger uden fødsel desværre. så umiddelbart vil jeg ikke tro det men er vidst meget forskelligt fra person til person

Anmeld

14. april 2012

EKBJ

l.kjoeller skriver:

Jeg har haft det på samme måde i 5 uger uden fødsel desværre. så umiddelbart vil jeg ikke tro det men er vidst meget forskelligt fra person til person

I 5 uger :O godt det ikke er mig!

Anmeld

14. april 2012

Muffinmus

det kommer som regel på det her tidspunkt:-)Så du følger vist bare bogen.....

Men derfor kan det jo godt være træls:-)Har selv flere nætter med minus søvn pga menssmerter, murren og kraftige plukveer der vækker mig når jeg så endelig er faldet i søvn...Stik og jag mange gange dagligt længe nu, men, ingen baby til mig endnu:-)

Sidste gang fødte jeg i dag, altså 38+0, så var lidt spændt på i nat og lå også med små veer og rendte på lokum, men her til morgen var alt stoppet igen..det er nu 3nat jeg har det sådan,med et par dages mellemrum.

så, hvem ved, måske føder jeg i nat, måske om 14 dage, svært at sige.

Men for din baby skyld skal du jo helst ikke føde nu,men først om 3-4 ugers tid:-)

Anmeld

14. april 2012

Koen.

Sådan er det os her, og plukveerne bider bare godt til nu havde det os sådan med min datter længe før der skete noget

Anmeld

14. april 2012

Koen.

MariaE skriver:

IIhkksdet kommer som regel på det her tidspunkt:-)Så du følger vist bare bogen.....

Men derfor kan det jo godt være træls:-)Har selv flere nætter med minus søvn pga menssmerter, murren og kraftige plukveer der vækker mig når jeg så endelig er faldet i søvn...Stik og jag mange gange dagligt længe nu, men, ingen baby til mig endnu:-)

Sidste gang fødte jeg i dag, altså 38+0, så var lidt spændt på i nat og lå også med små veer og rendte på lokum, men her til morgen var alt stoppet igen..det er nu 3nat jeg har det sådan,med et par dages mellemrum.

så, hvem ved, måske føder jeg i nat, måske om 14 dage, svært at sige.

Men for din baby skyld skal du jo helst ikke føde nu,men først om 3-4 ugers tid:-)

Ih kan du så komme i gang med at føde

Anmeld

14. april 2012

Gaia

EKBJ skriver:

Jeg havde det sådan tre uger før fødslen.. Var så også tre cm åben da vi ankom til sygehuset og havde ikke engang særlig ondt der. Så en del af arbejdet var lavet 

Anmeld

14. april 2012

EKBJ

Gaia skriver:

Jeg havde det sådan tre uger før fødslen.. Var så også tre cm åben da vi ankom til sygehuset og havde ikke engang særlig ondt der. Så en del af arbejdet var lavet 

Kunne været rart hvis det er fordi han gør noget af forarbejdet nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.