37+0 et stk. fuldbåren Filucca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Kruse90

MariaJ skriver:

Ja, jeg kan jo også godt forstå at du gerne vil være færdig, så det hjælper jo nok på motivationen .

Ja det kan du tro at det gør
Det skal bare overståes nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Guldimaven

Åh, det er bare så dejligt når de mænd overrasker og værdsætter en!  Hvor var det bare pænt af ham! 

Og skønt, at hun nu er færdig bagt det må da næsten være et lige så godt mål, som terminen! Nu varer det sørme ikke længe før i skal hilse på jeres lille guldklump! 

Anmeld

14. april 2012

grøn · ært

Neeej, en skøn mand du har dig!! Hvor er det smukt, at han takker dig sådan, for alt det du har været igennem og hvor er det dog nogle smukke blomster og en smuk buket han har fundet til dig!!!
FANTASTISK!!!!

Og tillykke med jeres fuldbårne barn - hvor bliver den næste tid da bare spændende! Jan må huske at få telefonen med sig overalt!! ;D

Anmeld

14. april 2012

Maria Sun

Herligt billedet, og tillykke at jeres lille pige nu er fuldbårent )

Idag er min slimprop gået, og er idag 37+0. Så det er lidt spændende!

Held og lykke til jer alle i den kommende tid med fødseler m.m. ;-)

Anmeld

15. april 2012

baby84

Kruse90 skriver:

Hej piger

Ja idag er jeg 37+0 hvilket bare er helt vildt. Lillepigen er nu fuldbåren og vi har det bare så godt.
Jeg er begyndt at være mere træt end jeg plejer af være
Men ud over det skal jeg bestemt ikke klage Dagene flyver afsted og jeg nærmer mig slutningen af min skole (i siddende tilstand på skolebænken, skal stadig læse hjemmefra) Men det bliver lidt mere overskueligt for mig, så det ser jeg frem til

Da jeg kom hjem igår fra en biograftur med en skøn veninde, blev jeg noget overrasket
Jan havde været ude og købe blomster til mig. Ja ikke bare blomster, hele mit køkken lignede en jungle
Han havde købt den smukkeste buket til mig (se billede)
+ at der var et stort syrentræ og 4 orkideer. Hvor heldig kan man være.
Vedlagt var der et smukt kort, som kunne få en gravid kvinde som mig til at stor tude Elsker simpelthen den mand over alt på jorden.
Det er vidunderligt at blive værdsat på den måde Han takkede for alt hvad jeg havde gået igennem men hormonbehandlinger osv. for at få vores drømme baby. Derudover syntes han jeg har klaret/klarer min graviditet så smukt, og det er jo bare så dejligt at få afvide

Kram en meget forelsket Carina

åh hvor var det bare en fantastisk update og ja sikker en sød mand du har. Man skal sgu knibe sig i armen for at fatte hvor heldig man pludselig er. Tænk at vi for et år siden var midt i det skide behandlingshelved og nu befinder os her Tak deroppe

Anmeld

15. april 2012

Kruse90

baby84 skriver:

åh hvor var det bare en fantastisk update og ja sikker en sød mand du har. Man skal sgu knibe sig i armen for at fatte hvor heldig man pludselig er. Tænk at vi for et år siden var midt i det skide behandlingshelved og nu befinder os her Tak deroppe

jaa det er så surealistisk
Det er helt vildt

Anmeld

15. april 2012

Kruse90

Tusind tak for det alle sammen
Er også meget glad for ham Ja han skal have sin mobil med overalt og gerne på lyd hehe

Det er sådan en spændende tid vi går imod, jeg glæder mig utrolig meget til at møde Filucca og lære hende at kende

Anmeld

16. april 2012

NNL

Ej hvor godt søde Totalt romantisk anlagt mand du har der Hvor var det sødt af ham...

Og ja, det er vildt at tænke på at der ligger en helt klar baby i din mave (det gør der også i min fra i morgen) Det er bare så spændende hvornår de vil ud til os. Kan slet ikke vente, og drømmer meget tit at jeg har min skønne, skønne baby i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.