37+0 et stk. fuldbåren Filucca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Kruse90

Hej piger

Ja idag er jeg 37+0 hvilket bare er helt vildt. Lillepigen er nu fuldbåren og vi har det bare så godt.
Jeg er begyndt at være mere træt end jeg plejer af være
Men ud over det skal jeg bestemt ikke klage Dagene flyver afsted og jeg nærmer mig slutningen af min skole (i siddende tilstand på skolebænken, skal stadig læse hjemmefra) Men det bliver lidt mere overskueligt for mig, så det ser jeg frem til

Da jeg kom hjem igår fra en biograftur med en skøn veninde, blev jeg noget overrasket
Jan havde været ude og købe blomster til mig. Ja ikke bare blomster, hele mit køkken lignede en jungle
Han havde købt den smukkeste buket til mig (se billede)
+ at der var et stort syrentræ og 4 orkideer. Hvor heldig kan man være.
Vedlagt var der et smukt kort, som kunne få en gravid kvinde som mig til at stor tude Elsker simpelthen den mand over alt på jorden.
Det er vidunderligt at blive værdsat på den måde Han takkede for alt hvad jeg havde gået igennem men hormonbehandlinger osv. for at få vores drømme baby. Derudover syntes han jeg har klaret/klarer min graviditet så smukt, og det er jo bare så dejligt at få afvide

Kram en meget forelsket Carina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Caroline86

IIIIIIH janseberg, din lille charmebøf

Han er en god én er han

(ps.. mave mave mave mave )

Anmeld

13. april 2012

Kruse90

Caroline86 skriver:

IIIIIIH janseberg, din lille charmebøf

Han er en god én er han

(ps.. mave mave mave mave )

hehe Han er så skøn altså

Mavebilleder kommer på søndag

Anmeld

14. april 2012

MariaJ

Wow, for en skøn mand du har. Hvor var det sødt af ham.

Ellers må jeg bare tage hatten af for at du stadig er i gang med skole. Er det ikke lidt stressende her lige op til termin? Jeg orker nærmest ikke at få gjort de private ting, jeg har på "to do listen".

Anmeld

14. april 2012

Kruse90

MariaJ skriver:

Wow, for en skøn mand du har. Hvor var det sødt af ham.

Ellers må jeg bare tage hatten af for at du stadig er i gang med skole. Er det ikke lidt stressende her lige op til termin? Jeg orker nærmest ikke at få gjort de private ting, jeg har på "to do listen".

Ja han er bare så fantastisk Elsker ham helt vildt

Tak for det Jeg syntes som sådan ikke at det er stressende, men det er ved at være lidt hårdt at have så mange ting i hovedet.
Man vil jo gerne gøre sit bedste på alle punkter

Men jeg glæder mig så meget til at være færdig med skolen, det er ved at være tiltrængt

Anmeld

14. april 2012

JH12

Sikke da en dejlig mand du har fundet dig.. Det var ellers noget af en overraskelse, det er jo sådan noget man kun kan bive rigtig glad for

Og SKØNT at Filucca nu er fuldbåret.. Så er der ikke lang vej igen, og i teorien kan det jo ske når som helst hun kommer til verden nu

Jeg tager sku hatten af for du stadig klarer skolen, det er sku flot!
Jeg kunne næsten ikke klare den sidste tid jeg havde, så jeg er lykkelig over endelig at være på barsel..

Anmeld

14. april 2012

Kruse90

Joyce1986 skriver:

Sikke da en dejlig mand du har fundet dig.. Det var ellers noget af en overraskelse, det er jo sådan noget man kun kan bive rigtig glad for

Og SKØNT at Filucca nu er fuldbåret.. Så er der ikke lang vej igen, og i teorien kan det jo ske når som helst hun kommer til verden nu

Jeg tager sku hatten af for du stadig klarer skolen, det er sku flot!
Jeg kunne næsten ikke klare den sidste tid jeg havde, så jeg er lykkelig over endelig at være på barsel..

Ja han er helt igennem fantastisk

Ja det er helt vildt at det er ved at være slutningen af graviditeten tiden er bare fløjet afsted.

Tak hehe Jeg syntes det går okay endnu, kan dog godt mærke at jeg slet ikke har samme energi som jeg plejer og at der ikke er den samme kampgejst.
kan godt forstå at du er glad for at være på barsel, jeg ser også meget frem til at kan gå på barsel og nyde lillepigen

Anmeld

14. april 2012

JH12

Kruse90 skriver:

Ja han er helt igennem fantastisk

Ja det er helt vildt at det er ved at være slutningen af graviditeten tiden er bare fløjet afsted.

Tak hehe Jeg syntes det går okay endnu, kan dog godt mærke at jeg slet ikke har samme energi som jeg plejer og at der ikke er den samme kampgejst.
kan godt forstå at du er glad for at være på barsel, jeg ser også meget frem til at kan gå på barsel og nyde lillepigen

Jeg synes de første 20 uger, gik enormt LANGSOMT, men derefter og særligt efter man er kommet ind i 2012, synes jeg utrolig nok tiden bare er fløjet afsted.. Frygter dog lidt den sidste tid kan komme til at gå rigtig langsom, da man nu er så tæt på at have sin lille guldklump i armene..

Hvornår smutter du på barsel? ..

Anmeld

14. april 2012

MariaJ

Kruse90 skriver:

Ja han er bare så fantastisk Elsker ham helt vildt

Tak for det Jeg syntes som sådan ikke at det er stressende, men det er ved at være lidt hårdt at have så mange ting i hovedet.
Man vil jo gerne gøre sit bedste på alle punkter

Men jeg glæder mig så meget til at være færdig med skolen, det er ved at være tiltrængt

Ja, jeg kan jo også godt forstå at du gerne vil være færdig, så det hjælper jo nok på motivationen .

Anmeld

14. april 2012

Kruse90

Joyce1986 skriver:

Jeg synes de første 20 uger, gik enormt LANGSOMT, men derefter og særligt efter man er kommet ind i 2012, synes jeg utrolig nok tiden bare er fløjet afsted.. Frygter dog lidt den sidste tid kan komme til at gå rigtig langsom, da man nu er så tæt på at have sin lille guldklump i armene..

Hvornår smutter du på barsel? ..

Jeg smutter som sådan ikke på barsel før den 20 juni, hvor der er dimission på skolen.
Jeg skal studere hjemmefra fra den 24 april. Det skal i hvertfald kunne lade sig gøre, da jeg har fået det godkendt at både min lære og af kontoret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.