Mensdag eller 14 dage efter æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Anonym trådstarter

Godaften, på en dejlig fredag. Jeg har et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Jeg har en kort cyklus på 27 dage, men efter ÆL-test, har jeg meget sent æl. Jeg skal have min mens her d. 18, og regner så med jeg kan teste der? - Men så er der ikke gået 14 dage siden æl, kun 9-stykker. Kan jeg så regne med et positivt resultat? 

KH 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Anonym trådstarter

Er der nogle som kan hjælpe mig?

Anmeld

13. april 2012

l.kjoeller

Vil først tro du får positiv test efter 14 dage medmindre du er en af dem der danner hurtigt hcg

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Vil først tro du får positiv test efter 14 dage medmindre du er en af dem der danner hurtigt hcg

Øv.. - Er vist rimelig hurtig, men 3 plus 2 (9 dage) er vist ikke nok og nogle overhovedet..

Anmeld

13. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

jkalanlang

Øv.. - Er vist rimelig hurtig, men 3 plus 2 (9 dage) er vist ikke nok og nogle overhovedet..

Det er lang tid at vente når man gerne vil have to streger. ved det godt prøv evt en clear blue digital. de skulle kunne fange det hurtgt

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er lang tid at vente når man gerne vil have to streger. ved det godt prøv evt en clear blue digital. de skulle kunne fange det hurtgt

Ja, det er det altså.. Står desuden også i den situation, at studiegruppen har inviteret mig ud (bytur) på onsdag. Ville jo rigtig gerne med, hvis ikke jeg er gravid, da det er vores sidste opgaveskrivning sammen. Hmm.. 

Men ja en clear blue er nok god

Tak

Anmeld

13. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja, det er det altså.. Står desuden også i den situation, at studiegruppen har inviteret mig ud (bytur) på onsdag. Ville jo rigtig gerne med, hvis ikke jeg er gravid, da det er vores sidste opgaveskrivning sammen. Hmm.. 

Men ja en clear blue er nok god

Tak

Ville tage med og så drikke med måde. sker der ikke noget ved tror jeg. selv tak

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Ville tage med og så drikke med måde. sker der ikke noget ved tror jeg. selv tak

Uh det tør jeg ikke.. Men sad lige at tænkte over det. Hvis jeg ikke får mens d. 18, jamen så må jeg jo være gravid, uanset om testen siger det eller ej. For min cyklus er jo på 27 dage.. Giver det mening?

Anmeld

14. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Uh det tør jeg ikke.. Men sad lige at tænkte over det. Hvis jeg ikke får mens d. 18, jamen så må jeg jo være gravid, uanset om testen siger det eller ej. For min cyklus er jo på 27 dage.. Giver det mening?

Ja det kan du have ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.