afførning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

L&V

Miia90 skriver:

hahaha. det må jeg da prøve

Ja gør da det det kan jo da aldrig skade.. Tror det er fordi kartofler virker lidt klistret at hun ik vil ha det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Miia90

Månsson skriver:

Ja gør da det det kan jo da aldrig skade.. Tror det er fordi kartofler virker lidt klistret at hun ik vil ha det

det kan da godt være putter du noget i udover grønsagerne ?

Anmeld

14. april 2012

Fenja09

Min datter på 7 1/2 måned har ikke været fan af grød siden vi startede med at prøve da hun var 4 mdr. Nu spiser hun det så vi kan kalde det et måltid pr gang og siden det har hendes afføring også ændret sig og hun har sprunget en dag over engang imellem. Tror lige at maven skal vænne sig til at der kommer noget mere fast føde - det kræver jo lidt mere at nedbryde grød end mælk

Jeg ville bestemt gå væk fra risgrøden og så give hirse eller frugtgrød istedet. Det er ikke så hårdt for maven. Og ellers kan du blande lidt mos i grøden, hvor der er abrikoser eller pærer i - det gør også aff. lind.

/Fenja

Anmeld

14. april 2012

Miia90

Fenja09 skriver:

Min datter på 7 1/2 måned har ikke været fan af grød siden vi startede med at prøve da hun var 4 mdr. Nu spiser hun det så vi kan kalde det et måltid pr gang og siden det har hendes afføring også ændret sig og hun har sprunget en dag over engang imellem. Tror lige at maven skal vænne sig til at der kommer noget mere fast føde - det kræver jo lidt mere at nedbryde grød end mælk

Jeg ville bestemt gå væk fra risgrøden og så give hirse eller frugtgrød istedet. Det er ikke så hårdt for maven. Og ellers kan du blande lidt mos i grøden, hvor der er abrikoser eller pærer i - det gør også aff. lind.

/Fenja

tak for dit råd

Anmeld

14. april 2012

L&V

Miia90 skriver:

det kan da godt være putter du noget i udover grønsagerne ?

Har nogle gange puttet lidt urter i fordi hun elsker mad med meget smag men ellers ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.