afførning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Miia90

hej piger.

philippa på 5mdr startede på risgrød da hun var 4mdr. hun er stadigvæk ikk så glad for det. når hun for grød går der gerne 4dage før der er afførning men hvor hun ikk har fået det i nogen dage, kommer det hver dag...

mit spørgsmål er så skal jeg stoppe med grød i en periode

mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Miia90

14. april 2012

birthee

Synes det er så svært med det med at starte på mere almindelig mad, og så det påvirker deres mave... min datter var en af de uheldige, der virkelig fik forstoppelse af at starte på grød... og det gjorde vi endda ikke før hun var 5½ måned ca... ammer du ved siden af, eller giver du flaske? De skal jo helst have afføring hver dag, hvis de er flaskebørn... en gang imellem kan de jo godt springe en dag over, men helst ikke for tit... hvis hun ikke er så vild med det, kan det være du skal holde en pause? det er jo ikke sikkert hendes mave er klar til grød endnu...

Anmeld

14. april 2012

Miia90

birthee skriver:

Synes det er så svært med det med at starte på mere almindelig mad, og så det påvirker deres mave... min datter var en af de uheldige, der virkelig fik forstoppelse af at starte på grød... og det gjorde vi endda ikke før hun var 5½ måned ca... ammer du ved siden af, eller giver du flaske? De skal jo helst have afføring hver dag, hvis de er flaskebørn... en gang imellem kan de jo godt springe en dag over, men helst ikke for tit... hvis hun ikke er så vild med det, kan det være du skal holde en pause? det er jo ikke sikkert hendes mave er klar til grød endnu...

hun for en god blandning af det hele mme,mm og grød. men har godt nok holde pause med grøden en lille ugen nu. og hun kommer hun af med det hverdag

Anmeld

14. april 2012

L&V

Miia90 skriver:

hej piger.

philippa på 5mdr startede på risgrød da hun var 4mdr. hun er stadigvæk ikk så glad for det. når hun for grød går der gerne 4dage før der er afførning men hvor hun ikk har fået det i nogen dage, kommer det hver dag...

mit spørgsmål er så skal jeg stoppe med grød i en periode

mia

Jeg ville skifte væk fra risgrød da det tit giver hård mave.. Prøv med grønsagsmos eller hirsegrød

Anmeld

14. april 2012

Miia90

Månsson skriver:

Jeg ville skifte væk fra risgrød da det tit giver hård mave.. Prøv med grønsagsmos eller hirsegrød

jeg må prøve. tak for dit råd

Anmeld

14. april 2012

L&V

Miia90 skriver:

jeg må prøve. tak for dit råd

Det var så lidt, min egen piges mave dur nemlig heller ik til risgrød og hun er snart 7måneder..Men elsker grønsagsmos hvor der er masser af smag i Håber i får en go oplevelse ud af det

Anmeld

14. april 2012

Miia90

Månsson skriver:

Det var så lidt, min egen piges mave dur nemlig heller ik til risgrød og hun er snart 7måneder..Men elsker grønsagsmos hvor der er masser af smag i Håber i får en go oplevelse ud af det

grønsagsmos gider hun hellere ikk. har prøvede med katoffel og advokdo

Anmeld

14. april 2012

L&V

Miia90 skriver:

grønsagsmos gider hun hellere ikk. har prøvede med katoffel og advokdo

Kartofler får jeg absolut heller ik i Laura men brocoli, blomkål, gulerødder eller yams så køre det

Anmeld

14. april 2012

Miia90

Månsson skriver:

Kartofler får jeg absolut heller ik i Laura men brocoli, blomkål, gulerødder eller yams så køre det

hahaha. det må jeg da prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.