Barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

LotusCPH

Vi købte en MaClaren3 combi jogger chili Super smart i en fart. Og så købte vi den brugt - kan faktisk ikke se den er brugt. SÅ lækker øse. Det er lidt et holdningsspørgsmål, har i tiden nu til at købe en barnevogn eller føler I først for det senere så gør det.

Er man overtroisk så vent. Men vi kunne ikke vente med at købe alle tingene til baby da vi står i flytterod nu - og er lykkelige over at have overstået babyshopping Mangler kun en uro og højstol

Se lidt indad på hvad jeres behov er lige nu og videre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Chevro

Vi har også købt Odder zip, sort med sort - alm alu letvægts stel.

Der er normal leveringstid på 2-3 mdr, så den er bestilt og betalt for et godt stykke tid siden :-)

Vi fik et par tusinde kroner i rabat - på den nye 2012 model, med lidt - fordi vi købte alt det store og nødvendige samlet. Så fik vi også rabat på alt andet udover det.

Anmeld

23. april 2012

Francisca

Vi har fået barnevognen af svigerfar og kone så kun det bedste var godt nok til farfars lille guldklump hehe

Men en Odder Zip sort/råhvid med extreme stel 2012 model og tilsvarende lift. Også luksuspakken til hvor der er madrasser regnslag myggenet 1sæt sengetøj osv.

Er super glad for den og glæder mig til at komme ud og kører med den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

LotusCPH skriver:

Vi købte en MaClaren3 combi jogger chili Super smart i en fart. Og så købte vi den brugt - kan faktisk ikke se den er brugt. SÅ lækker øse. Det er lidt et holdningsspørgsmål, har i tiden nu til at købe en barnevogn eller føler I først for det senere så gør det.

Er man overtroisk så vent. Men vi kunne ikke vente med at købe alle tingene til baby da vi står i flytterod nu - og er lykkelige over at have overstået babyshopping Mangler kun en uro og højstol

Se lidt indad på hvad jeres behov er lige nu og videre  

Barnevognen er med klapvogn kombi. og gennemsigtigt regnbetræk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2012

MortilAlmaogNohr

Update fra mig :-)

Vi har også fået bestilt barnevogn. Vi endte med en Helt sort Emmaljunga Big Star Suppreme på alm. stel.

Ihhh nu glæder jeg mig til at komme ud og trille rundt med den.

Anmeld

2. maj 2012

Godt valg 

Vi købte i påsken en Emmaljunga Big Star Supreme i Black dog med aluminiumsstel, da jeg ikke er så stor - det skulle være lidt lettere. Vi overvejede også farven JeansBlack. Nu står barnevognen i sine kasser oppe hos mine forældre, fordi jeg blev overtroisk , og venter på at det bliver juni og den lille melder sin ankomst .

Anmeld

7. maj 2012

DitteMarie

Vi har en 1 år gammel brio sport fra storebror også har vi købt baby jogger City selected, så vi kan have begge børn i samme vogn, der er både lift del og klapvognsdel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.