Barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.005 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. april 2012

MortilAlmaogNohr

Ville egentlig bare høre om Vi er de eneste som er håbløst bagud, har alle i andre købt barnevogn?

Hvilken en er i endt med? Model og farve. Stel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

LilleLene

Tina. skriver:

Ville egentlig bare høre om Vi er de eneste som er håbløst bagud, har alle i andre købt barnevogn?

Vi har købt en Trille Fix i ønskebørn

Jeg syntes bare den var super flot, og koster så kun 3000 kr lige til at betale

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2012

JonTri

Tina. skriver:

Vi har en gammel brio sport vi købte i 07. Skal dog bruge to og et sted at plante storebror, så har købt en Odder Zip på x-Dream 2 stel... Den kan bære to unger samtidig. 

Fik pruttet den 1800 ned tilbage i januar:-)

Anmeld

13. april 2012

M&R

Vi har også købt odder zip med x-dream stellet på januar udsalg til 7000 med voksi set til i sort med sølvgrå i 2012 modellen:-) så syntes vi gjorde et godt kup... Glæder mig ihvertfald til at komme ud og trille:-):-)

Anmeld

15. april 2012

LR85

Har barnevign fra den store dreng. Den købte vi brugt, og den er perfekt

Anmeld

15. april 2012

eliasogmor

Tina. skriver:

emmaljunga, big star surpreme, på det nye stel i sort/ hvid

Anmeld

15. april 2012

MortilAlmaogNohr

Eliasogmor: Den er bare så fin, den har vi også kig på, jeg er bare så bange for om det hvide på barne vognen bliver grimt hvis der kommer pletter på. Defor har jeg også kig på den helt sorte suppreme.

Den der Polar model kommer på tilbud i Babysam fra imorgen, så jeg er fristet til at købe den, for det er virkelig en god pris.

Anmeld

16. april 2012

lio

Vi købte Odder Zipda der var et godt tilbud i babysam

Anmeld

16. april 2012

Team Putte

Tina. skriver:

Vi har købt en Teutonia monsun S

Så nem at dreje uden at skulle løfte forhjulene på vognen og så fik vi 1600 kr i rabat fordi vi købte udstillingsmodellen

Anmeld

16. april 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Vi har også købt en Emmaljunga Big Star Supreme, med uniq stel - og er endt med farven JeansBlack..

Grunden til vi endte med Emmeljungaen er fordi, vi ved at købe Klapvognen Nitro City, kan lave en kombi model..

Derved har vi både en stabil barnevogn, og en handy barnevogn som er en fordel for mig og min dårlige skulder..

Ved at betale fuld pris for barnevognen, fik vi 10% på klapvognen, og oveni fik vi en Brio tremmeseng, med hæve sænke bund, og side samt luksus madras - ialt til en værdi af 2500kr.. Vi synes selv vi fik lavet en god deal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.