En opdate fra mig.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Det er jeg også rigtig spændt på
Men hvad søren vi skal nok klare den. Om ikke andet kan vi gøre alt hvad vi kan for at det skal blive godt, mere kan vi ikke forlange

Jeg har afsluttende eksamer på 2. år af HG.

Jeg har fået lov til at læse casearbejdsdagene herhjemme, så jeg får bare sendt materialerne på min mail kl. 08.00 om morgen (samme tidspunkt som eleverne på skolenfår dem udleveret) Er så glad for de er så søde til at hjælpe.
Jeg ville nemlig være rigtig ked af at skulle sætte det på standby til efteråret, hvor FIlucca er større og er mere vågen
eller helt til næste år, så jeg egentlig skulle læse et års pensum op igen, og det er ikke lige noget man har lyst til i sin barsel
Så jeg vil hellere knokle nu, og så kunne nyde at være færdig og nyde prinsessen i min barsel

Ja, du har ret, vi kan jo kun gøre vores bedste!

Dejligt de er så forstående på din skole, det er de også på min og kunne sagtens forstå jeg gerne ville arbejde hjemme, 1 måned før termin! 

Jeg syntes din plan lyder super god, jeg skal også bare have overstået de 2 eksamner med eller uden baby, og så skal jeg bare nyde min barsel resten af tiden! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Guldimaven

MariaJ skriver:

Dejligt at det hele går så godt . Jeg synes det lyder lidt overraskende, at du bliver checket indvendigt hver gang. Jeg har indtryk af at de helst undgår at gøre det eller kun gør det, hvis der virelig er grund til det, for ikke at risikere infektioner eller at rumstere mere end nødvendigt nu her hvor det begynder at nærme sig.

Jeg blev checket indvendigt ved første lægebesøg, og ellers kun i forbindelse med at de har holdt øje med min livmoderhals, fordi jeg var ved at føde for tidligt. I sidste graviditet blev jeg ikke checket indvendigt mellem første lægebesøg og overtidskontrol ved 41 uger.

Ej, det lyder da godt nok mærkeligt at min gør det hver gang så! 

Men tror altså også min er meget gammeldags, da hun siger en masse ting, som jeg har læst om på nettet er helt normalt, siger hun at det har hun aldrig hørt om før! Og hun siger jeg skal herde mine brystvorter, hvilket min jordemor siger man ikke behøver?? det er da vist godt nok jeg er færdig hos hende!

Anmeld

14. april 2012

Guldimaven

tanja. skriver:

Dejlig med en update lyder til du får travlt den først tid

Her mærker min læge mig (heldigvis) heller ikke indvendig og har ikke gjort det en eneste gang

Ja, det tror jeg sørme også! Det lød også som om, min læge syntes jeg var veldig optimistisk! Men jeg ved ikke, jeg tager det som det kommer!

Det er altså bare underligt, at min læge syntes hun skal rode mig derinde så! 

Anmeld

14. april 2012

MariaJ

Guldimaven skriver:

Ej, det lyder da godt nok mærkeligt at min gør det hver gang så! 

Men tror altså også min er meget gammeldags, da hun siger en masse ting, som jeg har læst om på nettet er helt normalt, siger hun at det har hun aldrig hørt om før! Og hun siger jeg skal herde mine brystvorter, hvilket min jordemor siger man ikke behøver?? det er da vist godt nok jeg er færdig hos hende!

Ej, hvor sjovt at hun siger det med brystvorterne. Jeg sad lige og læste en artikel den anden dag om hvordan rådene til gravide havde ændret sig med tiden, og lige præcis den med brystvorterne, var med som et eksempel på hvordan det var "før". Så du har nok ret at hun tilhører en gammeldags skole. Godt du er færdig med hende nu.

Anmeld

16. april 2012

NNL

Dejligt med en positiv update, og ja det bliver super spændende, hvornår vi alle begynder at føde - det er egentlig lidt utroligt at der ikke er nogen i gruppen endnu, som har født for tidligt.. Men det er jo kun dejligt

Og hvor skønt for dig med barsel snart - skal nok krydse fingre for at din baby kommer ud inden 6. juni

Anmeld

16. april 2012

Guldimaven

NNL skriver:

Dejligt med en positiv update, og ja det bliver super spændende, hvornår vi alle begynder at føde - det er egentlig lidt utroligt at der ikke er nogen i gruppen endnu, som har født for tidligt.. Men det er jo kun dejligt

Og hvor skønt for dig med barsel snart - skal nok krydse fingre for at din baby kommer ud inden 6. juni

Ja, men det er jo dejligt at alle Maj-børnene bliver færdig bagt!

Og tak for det, det får jeg brug for!

Anmeld

16. april 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Ja, men det er jo dejligt at alle Maj-børnene bliver færdig bagt!

Og tak for det, det får jeg brug for!

Ja lige præcis, det er kun godt hvis vi alle kan nå hen omkring uge 37 inden guldklumperne kommer til verden - så går det hele vist bare lidt nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.