Jeg syntes det var på tide, at komme med en lille opdate! 
Det går rigtig godt, og jeg syntes min krop klarer graviditeten rigtig flot, uden de store komplikationer, og sådan har det været hele vejen igennem.. Dog er jeg klokken 21, parat til at gå i seng og sove til omkring klokken 9 næste dag..
Og om aftenen har jeg ondt i ryggen og af og til benene, men det er jo klart!
Vi var i biografen og se titanic, og der blev jeg bekræftet lidt i at lillemanden da sagtens kan hører! Hver eneste gang, der kom en høj lyd, var han bare helt vild!! Så under hele filmen, blev der holdt fest i maven!
Og så tog han da også lige en ordentlig skraber, da filmen var færdig! Det var åbenbart hårdt at være med i biografen! 
Så har jeg været til sidste lægebesøg, og han vender med hovedet ned af, men står ikke fast endnu.. ( det skal han jo heller ikke.) Men fik ikke nogen vægt på ham!
Så det må vente til i næste uge, hvor jeg skal til jordemor! 
Min læge mærker mig altid indvendig? Gjorde jeres læge også det? Undre mig faktisk over hvad det helt præcist er hun mærker efter, det har jeg bare aldrig fået spurgt om! Det eneste hun siger er, at der er fint med plads dernede.. 
Og så har jeg fået lov til, at gå på barsel fra 1 Maj af! Sikke en lettelse! Det var bare en rigtig god nyhed, og det hjælper mig lige med at klare de sidste dage her i April!
Jeg skal til 2 eksamner, for at gennemføre 1 hf, og de ligger den 6 eller 7 juni og så den 26 juni.. Så
for at jeg når at føde inden eller efter den 6-7 juni..
( Har termin 30 maj.)
Glæder mig vildt, til at se hvem den første der får sin baby i armene er.. Det kan jo i princippet være når som helst, og glæder mig til at se alle Maj guldklumperne! 
og så lige lidt billeder!