En opdate fra mig.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Guldimaven

Jeg syntes det var på tide, at komme med en lille opdate!

Det går rigtig godt, og jeg syntes min krop klarer graviditeten rigtig flot, uden de store komplikationer, og sådan har det været hele vejen igennem.. Dog er jeg klokken 21, parat til at gå i seng og sove til omkring klokken 9 næste dag..  Og om aftenen har jeg ondt i ryggen og af og til benene, men det er jo klart!

Vi var i biografen og se titanic, og der blev jeg bekræftet lidt i at lillemanden da sagtens kan hører! Hver eneste gang, der kom en høj lyd, var han bare helt vild!! Så under hele filmen, blev der holdt fest i maven!  Og så tog han da også lige en ordentlig skraber, da filmen var færdig! Det var åbenbart hårdt at være med i biografen!

Så har jeg været til sidste lægebesøg, og han vender med hovedet ned af, men står ikke fast endnu.. ( det skal han jo heller ikke.) Men fik ikke nogen vægt på ham!  Så det må vente til i næste uge, hvor jeg skal til jordemor!

Min læge mærker mig altid indvendig? Gjorde jeres læge også det? Undre mig faktisk over hvad det helt præcist er hun mærker efter, det har jeg bare aldrig fået spurgt om! Det eneste hun siger er, at der er fint med plads dernede..

Og så har jeg fået lov til, at gå på barsel fra 1 Maj af! Sikke en lettelse! Det var bare en rigtig god nyhed, og det hjælper mig lige med at klare de sidste dage her i April!  Jeg skal til 2 eksamner, for at gennemføre 1 hf, og de ligger den 6 eller 7 juni og så den 26 juni.. Så  for at jeg når at føde inden eller efter den 6-7 juni..  ( Har termin 30 maj.)

Glæder mig vildt, til at se hvem den første der får sin baby i armene er.. Det kan jo i princippet være når som helst, og glæder mig til at se alle Maj guldklumperne!

og så lige lidt billeder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Kruse90

dejlig opdate søde

Jeg håber det går som det skal angående dine eksamer
Jeg skal også have min lille pige med til eksamen, eller rettere sagt farmand skal med til at være hos hende, mens jeg er derinde

Anmeld

13. april 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

dejlig opdate søde

Jeg håber det går som det skal angående dine eksamer
Jeg skal også have min lille pige med til eksamen, eller rettere sagt farmand skal med til at være hos hende, mens jeg er derinde

Ja lige præcis! Her tror jeg bare det er mormor, der skal med da far nok ikke kan tage fri..  Selvom de sagde jeg bare kunne kører barnevognen ind på kontoret.. 

Er godt nok spændt på, hvordan man lige klarer en eksamen med et lille barn.. Tænker mest på forberedelsen.. 

Anmeld

13. april 2012

JH12

Dejligt at hører det går godt med graviditeten..

Jeg har det ligesom dig, jeg er også klar til at smutte i seng ved 21 tiden.. og skal også helst have omkring 12 timer.. og jeg kan også sove igen om eftermiddagen..

Sjovt jeg har også været i biografen, dog så jeg Hvidstens Gruppen, og her var bettepigen også vågen under hele forstillingen.. Super hyggeligt  Men generalt hele den dag, var hun MEGET vågen  og rigtig aktiv, måske hun ville være med til at fejre hendes fars fødselsdag, som havde fødselsdag den dag..

Min læge har slet ikke kigget mig indvendig en eneste gang..

Anmeld

13. april 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Dejligt at hører det går godt med graviditeten..

Jeg har det ligesom dig, jeg er også klar til at smutte i seng ved 21 tiden.. og skal også helst have omkring 12 timer.. og jeg kan også sove igen om eftermiddagen..

Sjovt jeg har også været i biografen, dog så jeg Hvidstens Gruppen, og her var bettepigen også vågen under hele forstillingen.. Super hyggeligt  Men generalt hele den dag, var hun MEGET vågen  og rigtig aktiv, måske hun ville være med til at fejre hendes fars fødselsdag, som havde fødselsdag den dag..

Min læge har slet ikke kigget mig indvendig en eneste gang..

Ja, jeg kan sove når som helst næsten!  Og bare nu, kan jeg mærke det begynder at svig i øjnene fordi det er ved at være sengetid!

Det er altså dejligt, når de sådan fester inde i mavsen!  Jeg er virkelig begyndt at få nogle vildt hårde spark! Her var der ingen der havde fødselsdag, men kæresten og jeg havde sådan en tur i biffen for to, så den skulle lige bruges inden vi bliver forældre, og får nok at se til!  Selvfølgelig var det da fordi hun ville være med til at fejre sin fars fødselsdag! 

Det er mærkeligt, min hun gør det hver gang?? Har også på fornemmelsen at hun er lidt gammeldags! Det var nemlig den samme læge min mor gik ved, da hun ventede mig! 

Anmeld

13. april 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Ja, jeg kan sove når som helst næsten!  Og bare nu, kan jeg mærke det begynder at svig i øjnene fordi det er ved at være sengetid!

Det er altså dejligt, når de sådan fester inde i mavsen!  Jeg er virkelig begyndt at få nogle vildt hårde spark! Her var der ingen der havde fødselsdag, men kæresten og jeg havde sådan en tur i biffen for to, så den skulle lige bruges inden vi bliver forældre, og får nok at se til!  Selvfølgelig var det da fordi hun ville være med til at fejre sin fars fødselsdag! 

Det er mærkeligt, min hun gør det hver gang?? Har også på fornemmelsen at hun er lidt gammeldags! Det var nemlig den samme læge min mor gik ved, da hun ventede mig! 

Jeg vil næsten vove at påstå at hun var vågen hele dagen.. med nogle små sove pauser..  men dagen efter var jeg næsten i tvivl om hun var i live, for der sov hun så godt som hele dagen.. kunne dog lige mærke hun vendte sig engang i mellem..

Joh det kan da godt ske din læge er lidt gammeldags i det..
Jeg er ihvertfald kun blevet tjekket udenpå igennem hele graviditeten..

Anmeld

13. april 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Jeg vil næsten vove at påstå at hun var vågen hele dagen.. med nogle små sove pauser..  men dagen efter var jeg næsten i tvivl om hun var i live, for der sov hun så godt som hele dagen.. kunne dog lige mærke hun vendte sig engang i mellem..

Joh det kan da godt ske din læge er lidt gammeldags i det..
Jeg er ihvertfald kun blevet tjekket udenpå igennem hele graviditeten..

Ja, det er sjovt! Her sover bettemanden meget tungt om morgenen når jeg står op, der skal jeg skubbe en del til ham, før der kommer nogen reaktion.. Men så i løbet af eftermiddagen, behøver jeg kun lige skulle til ham en gang, så mosler han der ud af..  

hmm, jeg gad egentlig godt vide hvad det lige er hun tjekker?  hehe, det har jeg ikke engang mulighed for at spørge hende om nu, da jeg jo ikke har flere lægebesøg tilbage. 

Anmeld

13. april 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Ja lige præcis! Her tror jeg bare det er mormor, der skal med da far nok ikke kan tage fri..  Selvom de sagde jeg bare kunne kører barnevognen ind på kontoret.. 

Er godt nok spændt på, hvordan man lige klarer en eksamen med et lille barn.. Tænker mest på forberedelsen.. 

Det er jeg også rigtig spændt på
Men hvad søren vi skal nok klare den. Om ikke andet kan vi gøre alt hvad vi kan for at det skal blive godt, mere kan vi ikke forlange

Jeg har afsluttende eksamer på 2. år af HG.

Jeg har fået lov til at læse casearbejdsdagene herhjemme, så jeg får bare sendt materialerne på min mail kl. 08.00 om morgen (samme tidspunkt som eleverne på skolenfår dem udleveret) Er så glad for de er så søde til at hjælpe.
Jeg ville nemlig være rigtig ked af at skulle sætte det på standby til efteråret, hvor FIlucca er større og er mere vågen
eller helt til næste år, så jeg egentlig skulle læse et års pensum op igen, og det er ikke lige noget man har lyst til i sin barsel
Så jeg vil hellere knokle nu, og så kunne nyde at være færdig og nyde prinsessen i min barsel

Anmeld

14. april 2012

MariaJ

Dejligt at det hele går så godt . Jeg synes det lyder lidt overraskende, at du bliver checket indvendigt hver gang. Jeg har indtryk af at de helst undgår at gøre det eller kun gør det, hvis der virelig er grund til det, for ikke at risikere infektioner eller at rumstere mere end nødvendigt nu her hvor det begynder at nærme sig.

Jeg blev checket indvendigt ved første lægebesøg, og ellers kun i forbindelse med at de har holdt øje med min livmoderhals, fordi jeg var ved at føde for tidligt. I sidste graviditet blev jeg ikke checket indvendigt mellem første lægebesøg og overtidskontrol ved 41 uger.

Anmeld

14. april 2012

Koen.

Dejlig med en update lyder til du får travlt den først tid

Her mærker min læge mig (heldigvis) heller ikke indvendig og har ikke gjort det en eneste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.