lyn jordmoderbesøg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

Jeg aner faktisk ikke, hvor længe mine besøg plejer at være?  Men jeg tror også ca det er samme længde, da vi ikke rigtig har så meget at snakke om! Men nu er jeg spændt på hvor meget fødsel hun snakker næste gang!

Dejligt at du er tilfreds med vægten, det lyder da ikke rart med det bækken noget..  for at det går bedre denne gang!

Hihi jamen så er det jo nemt hvis i ikke har noget at snakke om

Ih ja det bliver spændende, der har i måske lidt mere at snakke om

Min datter var en lille myr på 3050g og 51 cm så det var en fin vægt, så hvis lillebror bliver i stil hende går det os, så længe de kommer sunde og raske ud

Frygter meget for mit haleben, det gjorder bare vanvittig ondt og har siden kunne få ondt hvis jeg har sat forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Koen.

Maria Sun skriver:

Vi skal til jordemoder på tirsdag, hvor jeg er 37+3. )

Jeg er spændt på, hvad hun skønner lillebror til.

Vildt at jeg er 37+0 henne imorgen, og dermed kan det ske når som helst. Jeg fødte vores første søn 38+1 )

Ih det er så vildt at de fleste i gruppen snart er inden for.den tilladte fødezone

Bliver spændende hvornår han har tænkt sig st komme jeg fødte 39+1 sidst

Anmeld

14. april 2012

MariaJ

Ja, det gik da godt nok tjept. Men godt at alt er vel med lillebror og at han snart er klar til at komme ud.

Anmeld

14. april 2012

Koen.

MariaJ skriver:

dedeyJa, det gik da godt nok tjept. Men godt at alt er vel med lillebror og at han snart er klar til at komme ud.

Ja det er dejligt at han har det godt

Anmeld

14. april 2012

LR85

puuha, jeg synes aldrig de jordemoderbesøg var længe.

man kommer ind, får målt blodtryk, mærker på maven og høre hjerte, thats it.

10 min tror jeg oftest det tager. Sådan var det også med mit første barn.

Det virker liiidt samlebåndsagtigt til tider, sådan ind-se-ud, næste.

Skal til jordemoder her snart igen, så nu må vi se

-Louise uge 34

Anmeld

14. april 2012

Koen.

LR85 skriver:

TTrTroTrorjjepuuha, jeg synes aldrig de jordemoderbesøg var længe.

man kommer ind, får målt blodtryk, mærker på maven og høre hjerte, thats it.

10 min tror jeg oftest det tager. Sådan var det også med mit første barn.

Det virker liiidt samlebåndsagtigt til tider, sådan ind-se-ud, næste.

Skal til jordemoder her snart igen, så nu må vi se

-Louise uge 34

Tror jeg har haft sådan nogle rigtig hygge tanter der har sludret derud af

Anmeld

14. april 2012

Guldimaven

tanja. skriver:

Hihi jamen så er det jo nemt hvis i ikke har noget at snakke om

Ih ja det bliver spændende, der har i måske lidt mere at snakke om

Min datter var en lille myr på 3050g og 51 cm så det var en fin vægt, så hvis lillebror bliver i stil hende går det os, så længe de kommer sunde og raske ud

Frygter meget for mit haleben, det gjorder bare vanvittig ondt og har siden kunne få ondt hvis jeg har sat forkert

Puha, det lyder ikke rart med halebenet!

Men, du har ret bare de kommer sunde og raske ud, så er det næsten ligemeget med alt andet!

Anmeld

14. april 2012

LR85

tanja. skriver:

Tror jeg har haft sådan nogle rigtig hygge tanter der har sludret derud af

Det lyder altså ret rart.

Jeg synes virkelig bare at hvis alt er i orden, er det bare ind og ud.

Men ja, det er nu ikke fordi jeg er ked af det. Jeg har heller ikke så meget a sige eller lign.

Anmeld

16. april 2012

NNL

tanja. skriver:

Hej piger

Har haft det HURTIGSTE jordmoder besøg nogensinde i dag!! Fra jeg kom ind til jeg stod ved min cykel igen, 15 minutter

Hun virkede så fortravlet i dag og der var absolut ingen tid til hyggesnak.. nå men skidt, var bare nærmest helt paf da jeg kom ud over at det var gået så stærkt

Lillebror har ikke taget så meget på siden uge 30, men i dag 35+6 blev han skønnet til små 2500g så min degang store basse er lige gået i den anden grøft og blevet en lille grisling som sin søster

Men det giver mig lidt fred, for mit haleben blev meget medtaget under fødslen af min datter, kunne knap sidde eller noget de første uger, så har frygtet lidt at det ville blive værre denne gang fordi han har været så stor hele tiden

Men ellers trives han derinde, han står langt ned og klar, men ikke fast endnu, men det gør de os først sent ved fleregangs fødende

En lille update på mit meget hurtige besøg

Hvor dejligt at han har det godt derinde, og at du ikke længere skal frygte at føde en kæmpe-baby

Men lidt øv at det gik så hurtigt til konsultationen. Hos min jordemor bliver de nødt til at springe mit næste besøg over pga travlhed, og da jeg var der i torsdags var der heller ikke tid til hyggesnak. Det meste af tiden gik med at mærke på maven og taste ind i systemet. Det må heller ikke være sjovt for dem at have så travlt

Der er åbenbart babyboom i 2012

Anmeld

16. april 2012

smokin

tanja. skriver:

Hej piger

Har haft det HURTIGSTE jordmoder besøg nogensinde i dag!! Fra jeg kom ind til jeg stod ved min cykel igen, 15 minutter

Hun virkede så fortravlet i dag og der var absolut ingen tid til hyggesnak.. nå men skidt, var bare nærmest helt paf da jeg kom ud over at det var gået så stærkt

Lillebror har ikke taget så meget på siden uge 30, men i dag 35+6 blev han skønnet til små 2500g så min degang store basse er lige gået i den anden grøft og blevet en lille grisling som sin søster

Men det giver mig lidt fred, for mit haleben blev meget medtaget under fødslen af min datter, kunne knap sidde eller noget de første uger, så har frygtet lidt at det ville blive værre denne gang fordi han har været så stor hele tiden

Men ellers trives han derinde, han står langt ned og klar, men ikke fast endnu, men det gør de os først sent ved fleregangs fødende

En lille update på mit meget hurtige besøg

Mine besøg varede aldrig længere, 

Bliver spændende at blive mor til 2, hva??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.