lyn jordmoderbesøg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Koen.

Hej piger

Har haft det HURTIGSTE jordmoder besøg nogensinde i dag!! Fra jeg kom ind til jeg stod ved min cykel igen, 15 minutter

Hun virkede så fortravlet i dag og der var absolut ingen tid til hyggesnak.. nå men skidt, var bare nærmest helt paf da jeg kom ud over at det var gået så stærkt

Lillebror har ikke taget så meget på siden uge 30, men i dag 35+6 blev han skønnet til små 2500g så min degang store basse er lige gået i den anden grøft og blevet en lille grisling som sin søster

Men det giver mig lidt fred, for mit haleben blev meget medtaget under fødslen af min datter, kunne knap sidde eller noget de første uger, så har frygtet lidt at det ville blive værre denne gang fordi han har været så stor hele tiden

Men ellers trives han derinde, han står langt ned og klar, men ikke fast endnu, men det gør de os først sent ved fleregangs fødende

En lille update på mit meget hurtige besøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

viben

Godt med gode nyheder
Til info har alle mine 3 jordmoderbesøg varet 15-20 min, så synes ikke det lyder så underligt? Men tror virkelig også at hvidovre har skåret ned på det, for selv her til sidst er der 4 uger imellem...

Anmeld

13. april 2012

Maria Sun

Ja, sikke et hurtig besøg ;o)

Jeg ved faktisk ikke, hvor lang tid mine jordemoderbesøger tager. Vil skyde på en 20 min. måske!

Det var da en skøn vægt jeres bettemand har.

Nej, det siges at ofte står de senere fast ved fleregangs fødende. 

Her står lillebror fast, og har gjort det siden 32. uge. :-)

Anmeld

13. april 2012

Koen.

viben skriver:

Godt med gode nyheder
Til info har alle mine 3 jordmoderbesøg varet 15-20 min, så synes ikke det lyder så underligt? Men tror virkelig også at hvidovre har skåret ned på det, for selv her til sidst er der 4 uger imellem...

Hold da op det var ikke længe, men ved heller ikke om jeg bare har haft.nogen der hygge snakkede en del for her har de gerne varet 30-40 min

Anmeld

13. april 2012

Koen.

Maria Sun skriver:

Ja, sikke et hurtig besøg ;o)

Jeg ved faktisk ikke, hvor lang tid mine jordemoderbesøger tager. Vil skyde på en 20 min. måske!

Det var da en skøn vægt jeres bettemand har.

Nej, det siges at ofte står de senere fast ved fleregangs fødende. 

Her står lillebror fast, og har gjort det siden 32. uge. :-)

Her har de varet 30-40 min hver gang

Hold da op det var tidligt jeres lillebror stod fast
Med min datter stod hun først fast her i uge 36, så forventede ikke lillebror stod fast

Anmeld

13. april 2012

JH12

Jeg tror heller ikke mine besøg er meget anderledes.. Det føles altid som om det bare skal gå hurtig.. der er aldrig tid til hygge snak..
Men det skyldes nok også de altid er forsinket, og vi sidder og venter mellem 15-30 min. inden vi kommer til.. Så skal de vel se om de kan nå at indhente den tid de er bagud..

Anmeld

13. april 2012

Guldimaven

Jeg aner faktisk ikke, hvor længe mine besøg plejer at være?  Men jeg tror også ca det er samme længde, da vi ikke rigtig har så meget at snakke om! Men nu er jeg spændt på hvor meget fødsel hun snakker næste gang!

Dejligt at du er tilfreds med vægten, det lyder da ikke rart med det bækken noget..  for at det går bedre denne gang!

Anmeld

13. april 2012

Maria Sun

Det kan også være at jordemoderbesøgene tager 30. min. Jeg har ikke rigtig holdt øje med det ;o)

Ja, ved ikke om det er tidligt. Men hans storbror stod fast i 30/31. uge..

Anmeld

13. april 2012

Maria Sun

Vi skal til jordemoder på tirsdag, hvor jeg er 37+3. )

Jeg er spændt på, hvad hun skønner lillebror til.

Vildt at jeg er 37+0 henne imorgen, og dermed kan det ske når som helst. Jeg fødte vores første søn 38+1 )

Anmeld

14. april 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Jeg tror heller ikke mine besøg er meget anderledes.. Det føles altid som om det bare skal gå hurtig.. der er aldrig tid til hygge snak..
Men det skyldes nok også de altid er forsinket, og vi sidder og venter mellem 15-30 min. inden vi kommer til.. Så skal de vel se om de kan nå at indhente den tid de er bagud..

Det lyder ikke så hyggeligt hvis de har så travlt! Kan være jeg bare har haft nogle rigtig sladretanter (har haft flere forskellige)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.