0-1 år: Børnetøj sælges str 62 og 50-56

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.044 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. april 2012

maryjane

Str. 62 - 10 stk kortærmede bodies, 9 stk. langærmede bodies, 1 stk kjole, 2 stk bukser1 stk jakke og 1 stk. natdragt.

Str. 50-56 18 stk. langærmede bodies, 7 stk. kortærmede bodies, 2 stk. bluser, 4 stk. bukser, 2 stk jakke, 1 stk. buksedragt og 3 natdragter.

Tøjet skal helst afhentes i Kolding ved køb ellers skal der udregnes en seperat porto pris pga. mængden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

maryjane

Oooooooop.

Anmeld

30. april 2012

maryjane

Op. 

Anmeld

11. maj 2012

maryjane

Oooooop.

Anmeld

21. maj 2012

maryjane

21. maj 2012

Nordvest

maryjane skriver:

Str. 62 - 10 stk kortærmede bodies, 9 stk. langærmede bodies, 1 stk kjole, 2 stk bukser1 stk jakke og 1 stk. natdragt.

Str. 50-56 18 stk. langærmede bodies, 7 stk. kortærmede bodies, 2 stk. bluser, 4 stk. bukser, 2 stk jakke, 1 stk. buksedragt og 3 natdragter.

Tøjet skal helst afhentes i Kolding ved køb ellers skal der udregnes en seperat porto pris pga. mængden.

Hvilken pris havde du tænkt dig incl porto?

Anmeld

21. maj 2012

maryjane

Nordvest skriver:

Hvilken pris havde du tænkt dig incl porto?

Hejsa, er det alt du har interesse i? Så vil jeg da prøve at finde ud af en pris 

Anmeld

21. maj 2012

Nordvest

maryjane skriver:

Hejsa, er det alt du har interesse i? Så vil jeg da prøve at finde ud af en pris 

Hvis du kan finde frem til en god pris, så er det det hele jeg er interesseret i.

Anmeld

21. maj 2012

maryjane

Nordvest skriver:

Hvis du kan finde frem til en god pris, så er det det hele jeg er interesseret i.

Bum bum ja så mÅ vi jo se om vi kan finde frem til en god pris, der er næsten 70 stykker tøj (fandt vist lidt mere end der var på de her billeder), og det vejer omkring 4 kg og vil altså koste ca 60 kr at sende som det billigste. Hvad siger du til 500 incl Porto?

Anmeld

21. maj 2012

Nordvest

maryjane skriver:

Bum bum ja så mÅ vi jo se om vi kan finde frem til en god pris, der er næsten 70 stykker tøj (fandt vist lidt mere end der var på de her billeder), og det vejer omkring 4 kg og vil altså koste ca 60 kr at sende som det billigste. Hvad siger du til 500 incl Porto?

Du har ikke noget i størrels 68/74 du vil sælge med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.